بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سیستان‌وبلوچستان، عصر امروز یکشنبه (٥ اسفند ١٣٩٧) در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان آغاز به‌کار کرد. این نمایشگاه تا ١١ اسفند ادامه دارد. به گزارش سنت‌آنلاین، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با حضور در مراسم افتتاحیه «بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب» در زاهدان، به ایراد سخن پرداختند. بنا بر گزارش کانال رسمی دفتر شیخ […]

آغاز به‌‌کار بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سیستان‌وبلوچستانبیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سیستان‌وبلوچستان، عصر امروز یکشنبه (٥ اسفند ١٣٩٧) در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان آغاز به‌کار کرد. این نمایشگاه تا ١١ اسفند ادامه دارد.

به گزارش سنت‌آنلاین، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با حضور در مراسم افتتاحیه «بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب» در زاهدان، به ایراد سخن پرداختند.

بنا بر گزارش کانال رسمی دفتر شیخ الاسلام مولانا، شیخ الاسلام در سخنانی کوتاه، از قرآن مجید به‌عنوان «بزرگترین کتاب» و «باارزش‌ترین افتخار و میراث امت اسلامی» یاد کردند و بر لزوم تلاوت این کتاب مقدس تاکید کردند.

مولانا عبدالحمید همچنین با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب در جامعه، خاطرنشان کردند: اگر افتخار ملاقات و مصاحبت با صالحین، بزرگان و اندیشمندان و استفاده از مجالس‌شان نصیب ما نشده است، می‌توانیم این کمبود را با مطالعه کتاب‌ها و آثار آنان جبران کنیم.

مدیر دارالعلوم زاهدان در ادامه اظهار داشتند: سعی کنید در مسافرت‌ها یک جلد قرآن کریم و یک کتاب برای مطالعه با خودتان به‌ همراه داشته باشید.

مولانا عبدالحمید همچنین از تمام ناشرانی که از نقاط مختلف کشور «به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و عرضه کتاب با قیمت مناسب» در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی‌ست در بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب سیستان‌وبلوچستان، شمار زیادی از ناشران اهل‌سنت سراسر کشور نیز حضور دارند.