فعالیت تیم تحقیقاتی مشترک ترکیه و کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در خصوص ناپدید شدن جمال خاشقجی عصر امروز آغاز خواهد شد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، تیم تحقیقاتی مشترک ترکیه و کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در خصوص سرنوشت جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی تبار که روز دوم اکتبر امسال پس از […]

فعالیت تیم تحقیقاتی مشترک ترکیه و کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در خصوص ناپدید شدن جمال خاشقجی عصر امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، تیم تحقیقاتی مشترک ترکیه و کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در خصوص سرنوشت جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی تبار که روز دوم اکتبر امسال پس از ورود به ساختمان این کنسولگری ناپدید شد، از عصر امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز گذشته با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در خصوص جمال خاشقجی به صورت تلفنی گفتگو کرد. در این گفتگوی تلفنی بر تشکیل تیم مشترک تحقیقاتی در خصوص ناپدید شدن خاشقجی تاکید شد.

گفتنی‌ست مقامات امنیتی ترکیه اعلام کرده‌اند که جمال خاشقجی روزنامه نگار اهل عربستان سعودی روز دوم ماه اکتبر سال جاری به منظور انجام امور رسمی وارد سرکنسولگری این کشور در استانبول شده و از آن خارج نشده است.