هشتمین کنفرانس بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه با شرکت ٣٠٠ سازمان امدادرسانی در کویت آغاز به کار کرد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، هشتمین کنفرانس بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه که برای جلب توجه به مشکل گرسنگی در جهان و حمایت از حل آن برگزار می‌شود، با شرکت ٣٠٠ سازمان‌ بشردوستانه با موضوع «شرکت فعالانه در زمینه […]

آغاز کنفرانس بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه در کویتهشتمین کنفرانس بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه با شرکت ٣٠٠ سازمان امدادرسانی در کویت آغاز به کار کرد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، هشتمین کنفرانس بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه که برای جلب توجه به مشکل گرسنگی در جهان و حمایت از حل آن برگزار می‌شود، با شرکت ٣٠٠ سازمان‌ بشردوستانه با موضوع «شرکت فعالانه در زمینه تلاش‌های بشردوستانه و اشتراک گذاشته شدن اطلاعات» در کویت آغاز شد.

در این کنفرانس که توسط بنیاد بین‌المللی خیریه اسلامی کویت با شعار «کمک‌رسانی به یک میلیارد انسان گرسنه در سراسر جهان» برگزار می‌شود، علاوه بر ١٥٠ سازمان مردم نهاد ١٥٠ سازمان دیگر از سراسر جهان نیز شرکت کردند.

عبدالله المعتوق، رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه اسلامی کویت طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس اظهار داشت که این کنفرانس برای بحث و بررسی مساله گرسنگی که زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را تهدید می‌کند و تاثیر تخریب کنندۀ آن روی بشریت برگزار شده است.

المعتوق با بیان اینکه بیش از ٨٢١ میلیون نفر تحت تاثیر گرسنگی قرار دارند همچنین میلیون‌ها نفر نیز به مواد غذای دسترسی ندارند، اشاره کرد: ” ١٥٠ میلیون کودک زیر ٥ ساله در سراسر جهان با سوء تغذیه مواجه هستند و گرسنگی در صدر دلایل مرگ نوزادان قرار می‌گیرد”.