مجمع نمایندگان استان گلستان در نامه‌ای سرگشاده به دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش‌وجوانان، با انتقاد شدید از سخنان اهانت‌آمیز مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری کشور علیه قوم ترکمن، خواستار «برخورد شدید» با این مسئول هتاک شدند. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از سنی‌آنلاین، “قرجه طِیار”، نماینده مردم گنبد کاووس نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری “موج”، خواستار […]

اعتراض مجمع نمایندگان استان گلستان به اظهارات اهانت‌آمیز رئیس فدراسیون سوارکاریمجمع نمایندگان استان گلستان در نامه‌ای سرگشاده به دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش‌وجوانان، با انتقاد شدید از سخنان اهانت‌آمیز مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری کشور علیه قوم ترکمن، خواستار «برخورد شدید» با این مسئول هتاک شدند.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از سنی‌آنلاین، “قرجه طِیار”، نماینده مردم گنبد کاووس نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری “موج”، خواستار «برکناری» رئیس فدراسیون سوارکاری شد و تصریح کرد که اگر با فرد هتاک «برخورد قاطع» صورت نگیرد، مجمع نمایندگان استان گلستان طرح استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان را در مجلس مطرح خواهند کرد.

همچنین مهندس علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در تذکری کتبی به وزیر ورزش‌وجوانان، از «عدم رعایت اخلاق ورزشی و پهلوانی با الگوی ایرانی اسلامی از سوی برخی مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و برخی وزرشکاران» انتقاد کرد و خواستار توضیح وزیر ورزش‌وجوانان در این‌خصوص شد.

گفتنی‌ست اخیرا فایل صوتی از سخنان رئیس فدراسیون سوارکاری کشور در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن به قوم ترکمن اهانت کرده و سخنان ناشایستی را در حق این قوم بزرگ و نجیب به‌کار برده است.