دکتر جلیل رحیمی، نماينده مردم تربت جام، تايباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی؛ با انتقاد از توهین «شایان مصلح» یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس به مقدسات اهل‌سنت را محکوم و خواستار برخورد سریع قضایی با این فرد هتاک شد. به گزارش سنت‌آنلاین، متن انتقادیه دکتر جلیل رحیمی که در کانال تلگرامی ایشان […]

دکتر جلیل رحیمی، نماينده مردم تربت جام، تايباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی؛ با انتقاد از توهین «شایان مصلح» یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس به مقدسات اهل‌سنت را محکوم و خواستار برخورد سریع قضایی با این فرد هتاک شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، متن انتقادیه دکتر جلیل رحیمی که در کانال تلگرامی ایشان متنشر شده است به شرح ذیل می‌باشد:

دکتر رحیمی عضو فراکسیون اهل‌سنت؛ «توهین آشکار یک فوتبالیست به مقدسات اهل سنت از جمله خلفای راشدین (رضی) و همسران پیامبر اسلام (ص) را شدید محکوم نموده و درخواست برخورد سریع قضایی باهتاک بی‌ادب را داریم.

چنانچه وزارت ورزش و باشگاهی که از مالیات مردم پول می‌گیرد فوراً با ورزشکار مخالف وحدت اسلامی برخورد نکند، وزیر ورزش را استیضاح و در صحن [مجلس] از اعتقادات مردم خود دفاع می‌کنیم.»

شایان ذکر است، کلیپی که از «شایان مصلح» بازیکن تیم پرسپولیس در یکی از مراسم‌های عزاداری ماه حرم منتشر شده، به خلفای راشدین (حضرات ابوبکر، عمر و عثمان رضی‌الله‌عنهم)‌ اهانت کرده است.