قرآن خطاب به مسلمانان می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ» [مائده: ۵۱]؛ ای مؤمنان! یهودیان و مسیحیان را به دوستی نگیرید (و به طریق اولىٰ آنان را به سرپرستی نپذیرید)، ایشان برخی دوست برخی دیگراند (و در […]

توطئه و دسائس یهود علیه مسلمانانقرآن خطاب به مسلمانان می‌فرماید: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ» [مائده: ۵۱]؛ ای مؤمنان! یهودیان و مسیحیان را به دوستی نگیرید (و به طریق اولىٰ آنان را به سرپرستی نپذیرید)، ایشان برخی دوست برخی دیگراند (و در دشمنی با شما یکسان و برابراند)، هر کس از شما با ایشان دوستی ورزد (و آنان را به سرپرستی بپذیرد)، بی گمان او از زمره‌ی ایشان به شمار می‌رود و شک نیست که خداوند افراد ستمگر را (به سوی ایمان) هدایت نمی‌کند.

زیرا ملت یهود شب و روز جهت تحقق بخشیدن به اهداف شومشان در سرزمین مسلمانان در تلاش‌اند. این فعالیت‌ها به طور سرسری و عجولانه نیست؛ بلکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق و معینی صورت می‌گیرد که آن‌ها را پروتکل می‌نامند. این پروتکل‌ها برنامه‌های محکم، دقیق، مستمر و منظمی هستند که با کوشش مداوم و توطئه‌های گوناگون اجرا می‌شوند، هر چند مجریان متفاوت و گاهی متضاد هستند و از چهره‌های مختلف استفاده می‌کنند، ولی اهداف یکی است.

یهود گذشته‌ی خفت‌باری داشت و مورد توهین و تحقیر قرار می‌گرفت و شخصیت یهود بسیار زشت و کریه بود؛ حتىٰ در اروپا، یهود به حقارت و پستی ضرب المثل بود. ولی با مکر و نیرنگ و ترفندهای گوناگون خود را به انسانی زیرک و تیزهوش و با شخصیت تبدیل کرد و این نتایج فعالیت‌های مداوم آن‌ها است.

آن‌ها خواسته‌اند که تمام روزنامه‌ها و رسانه‌های گروهی در اختیارشان باشد و کلیه‌ی اخبار از فیلترهای آن‌ها عبور کند و پخش شود و درج آرای مسلمانان را ممنوع اعلام کردند تا با اخبار گوناگون افکار مردم را نابود سازند. در بسیاری از اخبار، مطالب کذب برای مظلوم نمایی یهود نقل می‌کردند، از جمله بیش‌تر مطالبی که در مورد کشتار یهودیان به دست نازی‌ها نقل می‌شود، دروغ‌هایی بیش نیستند که توسط حکمای صهیون برای مظلوم نمایی و جمع‌آوری اعانت از تمام جهان ساخته شده‌اند و هنوز دلیل قانع کننده‌ای در مورد کوره‌های آدم سوزی وجود ندارد.

در یکی از پروتکل‌های حکمای صهیون آمده که: واجب است که هیچ گزارشی بدون اطلاع ما به دست مردم نرسد، برای رسیدن به این هدف، باید تمام خبرگزاری‌ها که محل جمع‌آوری اخباراند در دست ما باشد. مهم‌ترین خبرگزاری‌های جهان، خبرگزاری رویتر است که مؤسس آن ژولیوس دو رویتر (متولد ۱۸۱۶) یهودی بوده است. (الرفاعی، فؤاد: اختاپوس صهیونیسم، مترجم: صلاح الدین عباسی، ص ۱۱)

در سال ۱۸۴۸ پنج روزنامه آمریکایی خبرگزاری آسوشیتد پرس را تأسیس کردند. (منبع سابق) تمام نشریات، مجلات، خبرگزاری‌ها آمریکا و خبرگزاری رسمی دولت فرانسه را نیز به دست گرفتند و روزنامه‌ی بسیار مشهور تایمز در سال ۱۷۸۸ با کمک صهیونیسم بین الملل و در رأس آن روچیلد یهودی منتشر شد؛ حتىٰ کارمندان و کارگرانش یهودی بودند، سپس توطئه کرده روزنامه را دچار خسارت کردند و میزان بدهی‌هایشان بالا رفت و کارمندان برای اضافه کردن حقوق دست به اعتصاب زدند و با تعطیلی مواجه شد. از آن‌جایی که روزنامه مشهور و جذابی بود، افکار عمومی به شدت جریحه‌دار شد. در این حال رابرت میردوخ یهودی ظهور کرد و تمام آن را خرید و تمام بدهی‌هایش را پرداخت نمود و یهود به هدف خود رسید و با این گونه ترفندها صهیونیست‌ها افکار مؤثر در سیاست و اقتصاد بریتانیا و بیش‌تر نقاط جهان را به کنترل خود در آوردند.

خلاصه این‌که یهود بر نشریات و رسانه‌های عمومی جهان تسلط دارد و از این نفوذ از یک طرف در جهت منافع و پیشبرد برنامه‌ها و توطئه‌ها و اشاعه‌ی فساد و فحشا و پوچی در جهان استفاده می‌کند و از طرف دیگر آن را به وسیله‌ای برای بی خبر گذاشتن جهانیان از اسلام و مسلمین و تحریف چهره‌ی واقعی اسلام کرده است. حتىٰ بعضی از روزنامه‌هایی که در کشورهای اسلامی انتشار می‌یافتند، تحت کنترل مستقیم یا غیر مستقیم یهودی‌ها و مسیحیان بودند، احساسات ملی و قومی عرب‌ها را تحریک می‌کردند و آن‌ها را نسبت به اهل اسلام و سلف بدبین می‌کردند.

اکثر فیلم‌ها را یهودی‌ها می‌سازند و به کشورهای اسلامی می‌فرستند، در آمریکا بیش از ۹۰٪ فیلمسازی توسط یهود صورت می‌گیرد. فیلم‌هایی به کشورهای اسلامی صادر می‌کنند که محرک غرائز جنسی، فساد اخلاقی و مسخ روان‌ها را به همراه داشته باشد. جوان‌ها را به قتل، سرقت و دروغ تشویق می‌کنند. هم‌چنین اکثر شبکه‌های تلویزیونی تحت نفوذ صهیونیست‌ها است، حتىٰ بزرگ‌ترین دستگاه سخن پراکنی آمریکا به نام ”صدای آمریکا“ که به اکثر زبان‌های زنده‌ی دنیا برنامه پخش می‌کند، توسط یهود اداره و کنترل می‌شود؛ علىٰ هٰذا القیاس در کشورهایی مثل انگلستان، فرانسه و ایتالیا.

چاپ و انتشار اکثر کتاب‌ها نیز توسط یهودی‌ها انجام می‌گیرد. مشهورترین شرکت انتشاراتی در جهان از آنِ یک یهودی است. کتاب‌های مدارس و دانشگاه‌ها را با اهتمام ویژه‌ای به چاپ می‌رسانند؛ چون غذای فکری نسل آینده است و با مطالب کتاب‌ها مغزها را شستشو می‌دهند. در تمامی مدارس یهود به فرزندانشان تورات و تلمود آموخته می‌شود و جزء دروس اصلی در تمام رشته‌های تحصیلی است و چندین جلسه درس، تلمود و تورات و تاریخ یهود را می‌آموزند و در بعضی کتاب‌های درسی درج شده که کسانی که بر خود اسم محمد دارند، دیوانه هستند چون که از دیوانه‌ای پیروی می‌کنند ـ والعیاذ بالله تعالىٰ ـ.

توهین یهود و صهیونیسم به شعائر اسلامی

یهود برای توهین به اسلام، از پارچه، لباس و کاغذ به شکل‌های مختلف استفاده می‌کنند. در لندن زیرپوش‌هایی با نقش ”لا إله إلا الله“ به گونه‌ای دوخته شده که نام ”الله“ بر عورت پوشنده قرار گیرد. مجلات س.ک.س.ی عکس دخترانی را چاپ کرده‌اند که با آیاتی از قرآن کریم عورت‌های خود را پوشانده‌اند. در بریتانیا و شهرهای اروپایی، یهود بر اماکن فحشاء و منکرات اسم ”مکه“ را گذاشته‌اند. در باغ وحش شهر بال سوئیس غرفه‌ی نگه‌داری خوک‌ها به شکل مسجد ساخته شده است. در کف کفش‌ها کلمه‌ی مقدس ”لا إله إلا الله محمد رسول الله“ را درج می‌کنند تا مردم آن کفش‌ها را بپوشند و به کلمه‌ی طیبه اهانت شود. در اروپا نوار [کاست] و CD پخش می‌شد که روی آن این آیه‌ی قرآن نوشته شده بود: «قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ» [آل عمران: ۱۱۸].

این‌ها مشتی نمونه‌ی خروار بود. «إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِیَصُدُّوا عَنْ سَبِیلِ اللهِ فَسَیُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَکُونُ عَلَیْهِمْ حَسْرَهً ثُمَّ یُغْلَبُونَ» [أنفال: ۳۶]؛ کافران اموال خود را خرج می‌کنند تا (مردمان را) از راه خدا (و ایمان به الله) باز دارند، آنان اموالشان را خرج خواهند کرد، اما بعداً مایه‌ی حسرت و ندامت ایشان خواهد گشت و شکست هم خواهند خورد.

مسائل سیاسی و اقتصادی

در به دست آوردن مقام‌های عالی در کشورهای بریتانیا، فرانسه، آمریکا، شوروی، لهستان، مجارستان، رومانی، کوبا، مصر، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین موفق شدند حتىٰ در حد وزارت و پست‌های حساس راه یابند و چرخ‌های سیاسی کشورهای فوق را به دست گرفتند که پرداختن به جزئیات موارد فوق در این چند سطر مقدور نمی‌باشد.

در مسائل اقتصادی دارای قدرت زیادی شده‌اند و بر بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های تجاری و صنعتی و معادن طلا و مس و الماس از طریق خانواده‌های روچیلد و سامون و… تسلط دارند. در آمریکا چند نفر یهودی بالاترین نفوذ سیاسی و اقتصادی را دارند، حال آن‌که جمعیت یهود در کل آمریکا ۳٪ است. یهود بر شرکت‌های نفتی و بر تمام ابعاد اقتصادی نفوذ کامل دارد و رؤسای جمهور آمریکا متهداند که هر لایحه‌ای را که به نفع اسرائیل باشد، در کنگره به تصویب برسانند.

آمریکا دو حزب مهم دارد: ۱- حزب دموکرات، ۲- حزب جمهوری‌خواه. قبل از انتخابات، رؤسای سازمان‌های یهود، با کاندیداتورهای احزاب فوق تماس می‌گیرند، اگر قول همکاری با یهود بدهند، مورد پشتیبانی مالی و تبلیغاتی یهودی قرار می‌گیرند. این سازمان‌ها سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار جواهرات، ماشین و رشوه به نمایندگان و زنان آن‌ها می‌دهند. اگر کسی از همکاری با یهود سر باز زند، از طریق رسانه‌های عمومی خطاهای آن‌ها را افشا کرده و رسوایشان می‌سازند و او را ترور شخصیتی می‌نمایند. نمونه‌اش آقای کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا است که از رسانه‌های گروهی پخش شد.

بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین گروه و جمعیت تروریستی ”مبارزه با توهین به یهودیان“ است که مقر اصلی آن در شیکاگو پایتخت مجرمین است و اگر کسی در اعمال خود کوتاهی کند یا حرکتی ضد یهود انجام دهد، با تهدید و ارعاب و ترور از صحنه حذف می‌شود. در واقع در آمریکا دو حکومت وجود دارد: ۱- حکومت ظاهری متشکل از رئیس جمهور و معاونان و کنگره و… ۲- حکومت حقیقی و مخفی در پشت حکومت ظاهری که متشکل از سرمایه‌داران یهود است.

مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت که اعضای آن حق وتو دارند، از خدمت‌گزاران مخلص یهود هستند و در سایر مؤسسات، یهود نقش بسزایی دارند که همه‌ی آن‌ها را به سکوت و حمایت از یهود وادار کرده‌اند.

عبدالله التل در کتاب خود ”خطر الیهودیه العالمیه علىٰ الإسلام“ می‌نویسد: ۶۰٪ کارمندان سازمان ملل یهودی هستند؛ این سازمان از ابتدای تأسیس تاکنون در خدمت یهودیت جهانی قرار داشته و هر قطعنامه‌ای که با منافع آن‌ها در تضاد بود، مسکوت و غیر قابل اجرا گذاشته شده است. (اختاپوس صهیونیسم، ص ۶۴)

راه‌هایی که یهود برای انحطاط جوامع اتخاذ می‌کنند

بر اساس مضامین تورات تحریف شده، ثروت تمامی جهان متعلق به یهود می‌باشد که از آن‌ها غصب شده است. بدین‌وسیله بر همه‌ی آنان واجب است این دارائی‌ها را به هر طریقی حتىٰ از راه به کار گیری نامشروع زنان و دختران مسترد نمایند. به همین دلیل شروع به صدور دوشیزه‌های یهودی به مراکز فساد و فحشای جهان در اروپا و آمریکا نمودند، قمارخانه‌ها، کاباره‌ها، مراکز شب نشینی‌های متعلق به یهودیان مملو از فاحشه‌های یهودی شدند.

یکی از یهودیان در سال ۱۹۳۰ سه هزار دوشیزه به مراکز فحشا اعزام کرد، تنها درآمد آن‌ها از آلمان هفت میلیون مارک بود و شهر مونیخ مرکز اصلی صدور دوشیزگان اسرائیلی به سایر مناطق اروپا می‌باشد. ضمناً آن‌ها از دختران برای کسب اطلاعات و اسرار نمایندگان دول دیگر که به اسرائیل سفر می‌کنند، استفاده می‌نمایند و میهمانان با دختران یهودی پذیرایی می‌شوند. در اسرائیل روابط جنسی بدون ازدواج و طلاق صورت می‌گیرد. دختران با لباس‌های مفتضح در خیابان‌ها و هتل‌ها حضور می‌یابند. مجله هولیم هوزیه می‌نویسد: کمتر سرباز حافظ صلح و یا افسر یهودی وجود دارد که دارای یک معشوقه یهودی نباشد و او را غرق در هدایای خریداری شده از کشورهای عربی نکند و به همراه هدایا، اخبار گران‌بهایی را که از کشورهای عربی به دست آورده، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. آن‌ها برای این کارهای قبیح خود از تورات دلیل می‌آورند که در تورات چنین آمده است: «داوود به همسر یکی از افسرانش تجاوز کرد و یکی از فرزندان داوود به خواهرش چشم طمع داشت. سلیمان دارای ۷۰۰ زن و ۳۰۰ معشوقه بود.» [والعیاذُ بالله تعالىٰ].

یهود اداره فاحشه‌خانه‌های اروپا و آمریکا را خود به عهده گرفته و در دوایر وزارت امور خارجه آمریکا پرونده‌هایی محرمانه محتوی اسامی آدرس‌های بیش از بیست دختر جذاب با لقب (تیم محبت) وجود دارد. یهود قانونی را اعلام کرده که ”وجود دروس مسائل جنسی در مدارس و دانشگاه باعث کم شدن انحرافات اخلاقی می‌شود.“

نظریه‌ی فروید یهودی نیز این بود که ”سرکوب غرایز جنسی در انسان باعث عقده در او می‌شود.“

در بعضی از کشورها زنان هر گونه کاری را اعم از رانندگی، کارگری و رفتگری می‌کنند؛ چون شوهر مکلف به پرداخت نفقه‌ی زن نیست و زن مجبور است فرزندان را به پرورشگاه تحویل دهد و اطفال دور از محبت و عاطفه‌ی مادری پرورش می‌یابند.

در پروتکل دهم یهود آمده است: «به زودی بنیان خانواده را در بین ملت‌ها از بین برده و تربیت خانوادگی را بی اعتبار می‌کنیم.» از این فجیع‌تر آن است که هم‌جنس‌بازی را ترویج داده و آن را تجارت بزرگی محسوب می‌کنند. این عمل در پایتخت اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی رایج است و تحت عنوان دفاع از آزادی‌های شخصی، قانون آزادی هم‌جنس‌بازی در پارلمان تصویب شد.

در کشورهای غربی جوانان پسر مثل زنان از وسایل آرایشی استفاده می‌کنند و موهایشان را بلند نگه می‌دارند و یهود معتقد است که ما باید جماعتی درست کنیم که آزادی کامل جنسی داشته باشد و از اندام‌های تناسلی یک‌دیگر خجالت نکشند.

خلاصه، یهود در پشت تمام اماکن قشاد و خوش‌گذرانی و کارخانجات و مدهای گوناگون، مدل لباس‌ها و بانک‌ها پنهان است.

یهود به صورت مزدور و گدا و مستخدم وارد کشورهای اسلامی، شهرها و روستاها می‌شوند و سپس آن‌جا را تصرف می‌کنند. همه‌ی این برنامه‌ها در واقع علیه مسلمانان طراحی می‌شود تا آن‌ها را از خدایشان و دین و جهادشان در راه الله باز دارند. مسلمانان باید از خواب، غفلت، سادگی، دوستی صمیمی با یهود و اطاعت از آن‌ها بپرهیزند و مطمئن باشیم که یهود دلسوزما نیست؛ بر مسلمانان ترحم ندارد و همه‌ی کارهایش طبق برنامه و توطئه است و بس.

خداوند بر یهود غضب نموده و لعنت فرستاده است؛ زیرا آنان به علمشان عمل نمی‌کنند، امر به معروف نمی‌کنند و کتاب آسمانی‌شان را تحریف کردند و کفران آیات و نعمت‌های الهی را کرده و عهد و میثاق با خدا را شکستند. به جبت و طاغوت ایمان آورده به پیامبران افترا بستند و مال حرام خورند و هزاران جنایت دیگر.

یهود اعتراف کرده که «ما برای اجرای نقشه‌های خود، تمام معتقدات مذهبی دیگران (مسلمانان) را از بین می‌بریم تا نسل فاسد شود و پیوسته سعی می‌کنیم تا دستگاه آن دسته از رهبران مذهبی را که مزاحم نقشه‌های ما هستند، نابود کنیم و شک و تردید نسبت به اسلام در اذهان جوانان ایجاد کنیمو اشکالات و ایراداتی بر اسلام و قرآن و رجال آن‌ها وارد کنیم تا نسبت به اسلام در شک و تردید واقع شوند.» (اسرار مخفی یهود، جرج الامیلن)

عقیده یهود نسبت به سایر انسان‌ها

یهود خود را پیامبرزاده می‌دانند و به فضل پدر افتخار می‌ورزند؛ غافل از آن‌اند که: «از فضل پدر تو را چه حاصل؟!» و همین چیز آن‌ها را مغرور ساخته است. آنان اعتقاد دارند که ما فرزندان خدا هستیم و از خاصان و دوستان خداوندیم؛ «نَحْنُ أَبْنَاءُ اللهِ وَأَحِبَّاؤُهُ». سایر نژادها و مردم، غلامان و غلام‌زادگان ما هستند و خداوند آن‌ها را برای نوکری یهود آفریده و آن‌ها باید مطیع و فرمان‌بردار باشند و ما حاکم و فرمانروا.(گنجینه‌ای از تلمود، ص ۸۴)

ما نژاد برتر هستیم. حتى در بسیاری شهرهای اسرائیل، غیر یهودیها اجازه‌ی سکونت ندارند؛ چون یهودی نیستند. از حقوق انسان‌ها نمی‌توانند برخوردار باشند و تنها یهودیها هستند که انسان‌اند و بر خود می‌بالند که از ۲۵ پیامبری که نامشان در قرآن ذکر شده، ۱۹ پیامبر متعلق و مربوط به یهودی‌هاست. (سفر خروج: ۲: ۱۸)

خاخام Eisenbery سرپرست رادیوی یهودی می‌گوید: انسان به نسبتی که بر یهودی بودن او افزوده می‌شود، انسانیتش به همان اندازه افزایش می‌یابد. این سخنی است از جانب Elivewiesel در کتاب خود Celebrdtion talmudiaue به تلمود استشهاد می‌کند و می‌گوید: یهودی از هر آدم دیگری به انسانیت نزدیک‌تر است.

لذا انسانیت هر فرد زمانی مورد قبول آنهاست که یهودی بشود و گویا غیر یهودیها انسان نیستند و به انسانیت درجه پایین هم پذیرفته نمی‌شوند. آن‌ها نه تنها برای مسلمان‌ها ارزشی قایل نیستند، بلکه سایر بشر نزد آنان بی ارزش است و معتقداند که همه‌ی مردم مثل حیوانات هستند و عرب‌ها بدترین حیوانات روی زمین‌اند و می‌گویند: تورات به ما دستور داده که همه را به قتل برسانیم و سرزمین اسرائیل باید از وجود غیر یهودی پاک گردد. (فضیحه بروتوکولات صهیون: ص ۱۲)

در نتیجه یهود دشمن بشریت و نسل آن است، بالأخص دشمن سرسخت مسلمانان و مؤمنان است: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» [المائده: ۸۲]؛ ای پیامبر! خواهی دید که دشمن‌ترین مردم برای مؤمنان، یهودیان و مشرکان‌اند.

دشمنانی که کینه‌های مسلمانان از دیر وقت در دل‌هایشان ریشه زده است و به خون مسلمانان تشنه‌اند؛ درواقع فلسطین بهانه‌ای است برای خالی کردن عقده، به همین منظور خداوند در جاهای مختلفی کتاب خود فرمود: «لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ» [المائده: ۵۱]، و مردم را از دوستی با یهود بر حذر می‌دارد؛ چون در نقشه‌های دوستی نیز به فکرنابودی و اضمحلال آن‌هاست.

لذا امروز مسلمانی موفق است که هوشیار و آگاه از تمام مکائد یهود باشد و خود را مسلح به سلاح و ایمان و اخلاق بکند و ارتباط را به پروردگارش قوی کند و به جز از خداوند از هیچ کس نترسد؛ به امید پیروزی حق بر باطل.

هر که ترسد از حق و تقوىٰ گزید /٭/ ترسد از وی جن و انس و هر که دید

٭ عبیدالله موسىٰ‌زاده (ندای اسلام، ش ۱۰)