دادگاه مصر امروز (۱۷/شهریور) حکم اعدام ۷۵ تن از اخوانی‌ها از جمله رهبران گروه اخوان المسلمین را در پرونده معروف به “لغو تحصن در میدان رابعه العدویه” صادر کرد. به گزارش سنت‌آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع قضایی اعلام کردند، دادگاه کیفری قاهره حکم اعدام ۷۵ تن از جمله «محمد بلتاجی» و «عصام عریان»، […]

دادگاه مصر امروز (۱۷/شهریور) حکم اعدام ۷۵ تن از اخوانی‌ها از جمله رهبران گروه اخوان المسلمین را در پرونده معروف به “لغو تحصن در میدان رابعه العدویه” صادر کرد.

به گزارش سنت‌آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع قضایی اعلام کردند، دادگاه کیفری قاهره حکم اعدام ۷۵ تن از جمله «محمد بلتاجی» و «عصام عریان»، دو رهبر گروه اخوان‌المسلمین را در پرونده معروف به “لغو تحصن در میدان رابعه العدویه” صادر کرد.

همچنین این دادگاه برای مبلغ صفوت حجازی و عاصم عبدالماجد، از رهبران اخوان المسلمین حکم حبس ابد صادر کرده و در خصوص مساله تحصن برای محمود ابوزید، عکاس روزنامه پنج سال زندان در نظر گرفته است.

وکیل این پرونده اظهار داشت: اسامه مرسی پسر مرسی،‌ رئیس‌جمهور مصر نیز در کنار ۲۲ تن دیگر به ۱۰ سال زندان محکوم شد، در حالی که ۴۷ تن به حبس‌ابد، ۳۷۴ تن به ۱۵ سال حبس و ۲۱۵ تن دیگر به پنج سال حبس محکوم شده‌اند.