نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد زنگنه در وزارت نفت و متهم‌کردن مردم استان سیستان‌وبلوچستان به قاچاق سوخت، خواستار عذرخواهی رسمی وزیر نفت از مردم این استان شد. به گزارش سنت‌آنلاین، علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار بولتن‌نیوز با بیان اینکه مردم استان سیستان‌وبلوچستان […]

زنگنه باید برای برچسب قاچاق به مردم استان سیستان‌و‌بلوچستان عذرخواهی کندنماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد زنگنه در وزارت نفت و متهم‌کردن مردم استان سیستان‌وبلوچستان به قاچاق سوخت، خواستار عذرخواهی رسمی وزیر نفت از مردم این استان شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار بولتن‌نیوز با بیان اینکه مردم استان سیستان‌وبلوچستان سوخت را قاچاق نمی‌کنند، گفت: مردم استان سوخت را مصرف می‌کنند نه قاچاق. اتهام قاچاق سوخت برای مردم استان سنگین است.
وی افزود: همه می‌دانند قاچاقچیان افرادی هستند که کامیون سوخت را از مرکز کشور و شهرهای مختلف به مرزهای شرقی می‌رسانند.

عضو گروه عمران مجلس تصریح کرد: اگر آقایان می‌خواهند جلوی قاچاق سوخت را بگیرند باید از تردد تریلی‌هایی که با بارنامه از مرکز کشور تا شرق کشور می‌روند را جلوگیری کنند.

یارمحمدی تاکید کرد: بهتر است وزیر نفت جلوی قاچاق سازمان‌یافته را بگیرد نه اینکه یک فرد با کولبری برای امرار معاش ۲۰ لیتر گازوئیل یا ۲۰ لیتر بنزین را از مبادی رسمی و مشخص‌شده حمل کند، تحت فشار قرار دهند.

وی گفت: آقایان قرار بود برای مردم استان شغل ایجاد کنند. نه‌تنها شغل ایجاد نشده بلکه مرزها هم‌بسته شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: جلوگیری از قاچاق سوخت وظیفه مردم استان نیست بلکه وظیفه مسئولین است.

یارمحمدی افزود: آقای زنگنه وزیر نفت باید پاسخ دهد که چرا از شبکه‌های سوخت که از تهران و شهرهای مختلف به سمت مرز می‌روند، جلوگیری نمی‌کند؟
وی گفت: اینجانب در همین زمینه از وزیر نفت سؤال کردم که وی با حضور در کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی داد اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و اینجانب خواستار حضور مجدد وزیر در مجلس و پاسخگویی در این زمینه هستم.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزیر نفت باید به خاطر برچسب قاچاق سوخت به مردم استان سیستان‌وبلوچستان عذرخواهی و این عذرخواهی را رسماً اعلام کند.

منبع: سنی‌آنلاین