اخیراً خبری مبنی بر مصادرهٔ ٢٠٠ کیسه برنج از حوزه علمیه عین العلوم گُشت و جریمهٔ ٢٠٠ میلیون تومانی برای آنها در فضای مجازی منتشر شده و موجب پریشانی بسیاری از هموطنان عزیزمان گشته که طی تماسها و پیامهایی جویای درستی یا نادرستی این خبر بودند. مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور در مصاحبه با سنت‌آنلاین اظهار […]

شایعهٔ مصادر و جریمهٔ ٤ تن برنج متعلق به حوزه علمیه گُشتاخیراً خبری مبنی بر مصادرهٔ ٢٠٠ کیسه برنج از حوزه علمیه عین العلوم گُشت و جریمهٔ ٢٠٠ میلیون تومانی برای آنها در فضای مجازی منتشر شده و موجب پریشانی بسیاری از هموطنان عزیزمان گشته که طی تماسها و پیامهایی جویای درستی یا نادرستی این خبر بودند.

مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور در مصاحبه با سنت‌آنلاین اظهار داشت: اصل خبر این است که ٢٠٠ کیسه برنج متعلق به حوزه علمیه عین العلوم گُشت که با خودروی کامیون ایسوزو که متعلق به خود حوزه در حال حمل بود، متأسفانه یکشنبه گذشته (٢٣ دی‌ماه ١٣٩٧) فقط توقیف شده است.

مدیریت حوزه علمیه عین العلوم گُشت سراوان خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با پیگیری‌هایی که کرده‌ایم و با قول مساعدت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل‌سنت، امام جمعه و فرمانداری سراوان، مسؤولین شهرستانی و استانی هر چه زودتر این محموله رفع توقیف گردد و جای نگرانی باقی نماند – إن شاء الله-.

ایشان همچنین از همهٔ عزیزان و مسؤولانی که پیگیر این مسأله‌ بوده و هستند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است حوزه علمیه عین العلوم گُشت با حدود ٦٠٠ طلبهٔ شبانه‌روزی در بخش پسرانه و بیش از ٥٠ کارمند یکی از مدارس قدیمی و فعال اهل‌سنت ایران است که منشأ خدمات زیادی در منطقه بوده است.

ضمناً سنت‌آنلاین پایگاه رسمی این حوزه بوده و اخبار مربوط به این حوزه که در غیر از این سایت یا کانالهای وابسته به آن منتشر شود، حوزه مسؤولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.