وزیر آموزش‌و‌پرورش بعد از ظهر چهارشنبه (۴/مهر/۱۳۹۷) با عبدالله رئیسی، رتبه دو علوم انسانی کشور،  انتحاب شغل معلمی را انتخاب کرده‌ بود، تلفنی گفت‌وگو کرد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پانا، وزیر آموزش‌و‌پرورش در این گفت‌وگو با تبریک به رئیسی برای کسب رتبه برتر علوم انسانی و مهم‌تر از آن انتخاب شغل معلمی گفت: […]

وزیر آموزش‌و‌پرورش بعد از ظهر چهارشنبه (۴/مهر/۱۳۹۷) با عبدالله رئیسی، رتبه دو علوم انسانی کشور،  انتحاب شغل معلمی را انتخاب کرده‌ بود، تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پانا، وزیر آموزش‌و‌پرورش در این گفت‌وگو با تبریک به رئیسی برای کسب رتبه برتر علوم انسانی و مهم‌تر از آن انتخاب شغل معلمی گفت: «‌اینکه این انتخاب را انجام دادید و‌ باعث شدید این افتخار برای ما حاصل شود که همکار شما باشیم برای ما بسیار غرورآفرین و افتخارآمیز بود.

رئیسی به خاطر تماس و پیگیری وزیر آموزش‌و‌پرورش از او تشکر کرد و گفت: «من رتبه دو علوم انسانی شدم، دیپلم هم علوم انسانی بودم، معلمی انتخاب اول من بود، از همان دوره راهنمایی هم به معلمی علاقه‌مند بودم. من با افتخار شغل معلمی را انتخاب کردم و الان دبیر عربی در دانشگاه فرهنگیان زاهدان هستم و قصد دارم در سراوان معلمی را ادامه دهم.

شغل خانواده عبدالله رئیسی

عبدالله رئیسی در مورد خانواده‌اش افزود: «شغل پدر من کشاورزی است. من فرزند ششم خانواده هستم، ما هشت فرزند هستیم که غیر از دو نفرمان بقیه فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های مختلف هستند.

رئیسی گفت: «من در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده‌ام و معلمان مدرسه در علاقه من به معلمی بسیار تاثیرگذار بودند.

وزیر آموزش‌و‌پرورش از آموزش و پرورش سراوان، مدرسه عبدالله رئیسی و ‌معلمانش برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و قبولی‌های خوب امسال تشکر کرد و خطاب به عبدالله رئیسی گفت: «من ان‌شاءالله هنگام سفر به زاهدان با شما از نزدیک دیدار می‌کنم.

بطحایی برای او آرزوی توفیق کرد و گفت: برای من بسیار باعث خوشحالی است که جوان مستعدی مثل شما به رشته معلمی علاقه‌مند شده است و با این رتبه بسیار بالا که می‌توانستید رشته‌های با درآمد بالا را انتخاب کنید، به دلیل علاقه‌ای که داشتید شغل معلمی را انتخاب کردید. من یقین دارم که شما یکی از معلمان بسیار موفق در آموزش و پرورش خواهید شد.

وزیر آموزش‌و‌پرورش هم‌چنین از نحوه ثبت‌نام و شروع کلاس‌های عبدالله رئیسی در دانشگاه فرهنگیان زاهدان جویا شد.