جلسهٔ افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسهٔ علوم دینی عین العلوم گُشت روز چهارشنبه (۲۹ ذوالحجه ۱۴۴۱/ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹) با حضور اساتید و طلاب این مرکز علمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار گردید. به گزارش سنت آنلاین، در این مراسم که به صورت بسیار مختصر برگزار شد، مولانا عبدالکریم حسین‌پور مدیریت محترم […]

جلسهٔ افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسهٔ علوم دینی عین العلوم گُشت روز چهارشنبه (۲۹ ذوالحجه ۱۴۴۱/ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹) با حضور اساتید و طلاب این مرکز علمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش سنت آنلاین، در این مراسم که به صورت بسیار مختصر برگزار شد، مولانا عبدالکریم حسین‌پور مدیریت محترم عین العلوم گُشت ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به طلاب و اساتید، حدیث آغازین صحیح بخاری را تلاوت کرد و ضمن توضیحاتی پیرامون آن گفت: همهٔ من و شما نیت‌های خود را تصحیح نموده و رضایت الهی را مد نظر قرار دهیم. همهٔ کارها وابسته به نیت است، اگر نیت درست باشد، عمل درست می‌شود.

ایشان همچنین به رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد و افزود: بعضی علما تعطیلی مساجد و مدارس را نتیجهٔ ناسپاسی می‌دانند، که باید عملکرد خود را مورد بررسی قرار دهیم.

دبیر کل شورای هماهنگی مدارس اهل سنت استان با توجه به تأخیر پیش آمده، خاطرنشان ساخت: تصمیم اصحاب مدارس شورا بر این است که دروس تا آخر ماه رجب به اتمام رسانیده شود، لذا می‌طلبد که طلاب و اساتید با جدیت و زحمت بیشتری به درس و مطالعه بپردازند و طلاب عزیز، با جدیت کامل در کلاس، مطالعه و تکرار حضور یابند و از غیبت و مرخصی پرهیز کنند.

در این مراسم، مولانا محمد دهقان معاون اداری و اجرایی عین العلوم نیز در سخنانی کوتاه طلاب را به پایبندی به اذکار و دعاهای مأثوره و خواندن سورهٔ یاسین توصیه فرمود و افزود:‌ طلاب بدون ضرورت از مدرسه خارج نشوند و در مدرسه بمانند.