خودروی حامل مفتی محمدتقی عثمانی، نائب‌رئیس دارالعلوم کراچی پاکستان، امروز جمعه (٢ فروردین ١٣٩٨) در خیابان «فیصل» کراچی توسط افراد مسلح ناشناس مورد هدف قرار گرفت. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از سنی‌آنلاین، مفتی محمدتقی عثمانی در مسیر رفتن به مسجد «بیت‌المکرم» برای ادای نماز جمعه، توسط افراد مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بوده‌اند، […]

مفتی محمدتقی عثمانی مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفتخودروی حامل مفتی محمدتقی عثمانی، نائب‌رئیس دارالعلوم کراچی پاکستان، امروز جمعه (٢ فروردین ١٣٩٨) در خیابان «فیصل» کراچی توسط افراد مسلح ناشناس مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از سنی‌آنلاین، مفتی محمدتقی عثمانی در مسیر رفتن به مسجد «بیت‌المکرم» برای ادای نماز جمعه، توسط افراد مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بوده‌اند، هدف حمله قرار گرفت.

مفتی عمران‌اشرف، فرزند مفتی محمدتقی در گفت‌وگو با رسانه‌های پاکستانی گفته است که در این حملۀ مسلحانه به مفتی محمدتقی عثمانی آسیبی نرسیده، اما محافظ ایشان به شهادت رسیده و رانندۀ خودروی ایشان زخمی شده است.

سعود عثمانی، برادرزادۀ مفتی محمدتقی نیز گفته است که همسر و نوۀ مفتی محمدتقی در این حادثه «جراحات سطحی» برداشته‌‌اند.

هنوز هویت و انگیزۀ عاملان این حملۀ مسلحانه مشخص نیست.

شیخ‌الحدیث مفتی محمدتقی عثمانی، نائب‌رئیس دارالعلوم کراچی (یکی از بزرگترین مدارس دینی اهل‌سنت در جهان) و از شخصیت‌ها و چهره‌های بین‌المللی است که علاوه بر آثار و کتب علمی زیاد،در بسیاری از هیئت‌های علمی و تحقیقی بین‌المللی عضویت دارد.