شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (٨ فروردین ١٣٩٨) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن […]

مولانا عبدالحمید عازم روسیه شدندشیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، به‌منظور شرکت در کنفرانس «الإسلام؛ رسالة الرحمة و السلام» (اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح)، امروز پنج‌شنبه (٨ فروردین ١٣٩٨) تهران را به مقصد موسکو ترک کردند.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، کنفرانس «اسلام؛ پیام‌آور مهربانی و صلح» که توسط سازمان امور اسلامی و افتای چچن برگزار می‌شود، از امروز پنج‌شنبه (٢٨ مارس/ ٨ فروردین) آغاز و تا شنبه (٣٠ مارس/ ١٠ فروردین) ادامه خواهد داشت.

اختتامیۀ این کنفرانس قرار است ١٠ فروردین در شهر “گروزنی”، پایتخت جمهوری چچن برگزار شود.

لازم به‌ذکر است در کنفرانس مذکور علما، اندیشمندان و رهبران دینی از کشورهای متعدد جهان حضور خواهند داشت. مولانا عبدالحمید نیز با دعوت رسمی برگزارکنندگان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

براساس اطلاعیه‌ای که از سوی برگزارکنندگان این کنفرانس منتشر شده است، در کنفرانس مذکور چهار محور؛ «اصول همزیستی در اسلام»، «مسلمانان روسیه و جوامع طرفدار صلح»، «تروریسم و افراط‌گرایی» و «مسلمانان و روابط فرهنگی» مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.