اتحادیه جهانی علمای مسلمان نسبت به تلاش‌های اسرائیل در عادی‌سازی روابط با کشورهای مسلمان منطقه هشدار داد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان با انتشار بیانیه‌ای از علما و رهبران کشورهای اسلامی خواسته است تا از اهمال در مساله فلطسین و قدس که در اشغال اسرائیل قرار دارد، خودداری کنند. […]

هشدار اتحادیه جهانی علمای مسلمان در عادی سازی روابط با اسرائیلاتحادیه جهانی علمای مسلمان نسبت به تلاش‌های اسرائیل در عادی‌سازی روابط با کشورهای مسلمان منطقه هشدار داد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان با انتشار بیانیه‌ای از علما و رهبران کشورهای اسلامی خواسته است تا از اهمال در مساله فلطسین و قدس که در اشغال اسرائیل قرار دارد، خودداری کنند.
در این بیانیه با محکومیت پذیرش مقامات یا هیئت‌های اسرائیلی در کشورهای (مسلمان) نسبت به این موضوع هشدار داده شده است.
بیانیه مذکور همچنین عادی‌سازی روابط با اسرائیل و پذیرش مقامات رسمی آن در این کشورها، پذیرفتن اشغال مسجد الاقصی و زمینه‌ساز اجرایی شدن “معاهده قرن” عنوان شده است.
گفتنی‌ست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل (٤/آبان/١٣٩٧) با سفر به عمان با سلطان قابوس پادشاه این کشور دیدار کرد. عادل الجبیری وزیر امور خارجه عربستان دیروز از عدم ایجاد روابط با اسرائیل خبر داده و اعلام کرد که این موضوع زمانی محقق خواهد شد که اسرائیل حق فلسطینیها برای ایجاد یک دولت مستقل را بپذیرد.