وریا غفوری بازیکن اهل‌سنت تیم استقلال هدف از انتشار مطلبش در اینستاگرام را «بیان درد مردم و مشکلات اقتصادی» دانست و گفت: بعضی‌ها بد برداشت کردند. به گزارش سنت‌آنلاین، غفوری در توضیحاتی دربارهٔ مطلب چند روز پیش که به احضارش به حراست ورزش انجامید گفت: «من پستی در صفحه مجازی گذاشتم و هدفم از گفتن […]

وریا غفوری، هدفم از گفتن آن مطلب اینستاگرامی بیان درد مردم بودوریا غفوری بازیکن اهل‌سنت تیم استقلال هدف از انتشار مطلبش در اینستاگرام را «بیان درد مردم و مشکلات اقتصادی» دانست و گفت: بعضی‌ها بد برداشت کردند.

به گزارش سنت‌آنلاین، غفوری در توضیحاتی دربارهٔ مطلب چند روز پیش که به احضارش به حراست ورزش انجامید گفت: «من پستی در صفحه مجازی گذاشتم و هدفم از گفتن آن حرف، صحبت از درد مردم بود. منظور من گرانی بود و هدفم فقط همین بود. بعضی‌ها بد برداشت کردند و بعضی‌ها هم سوءاستفاده کردند. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می‌بیند، باید شرمنده شود. بسیاری از خبرنگاران وظیفه دارند از این صف‌ها خبر منتشر کنند تا وضعیت مشخص شود. من آدم سیاسی نیستم و فقط یک ورزشکار هستم. من دغدغه اجتماعی دارم و وظیفه‌ام گفتن این حرف‌ها است و تا آخر عمر آن را می‌گویم.»

وی در مورد احضارش و شایعه سلب حق انتشار مطلب گفت: یک صحبت دوستانه‌ای بین ما بود، اگر قرار بود چنین چیزی اتفاق بیفتد آزادی بیان از بین می‌رفت.

وریا دربارهٔ حمایت دیگر بازیکنان از او گفت: همه به من لطف دارند و هدف آن‌ها ازحمایت من، دغدغه، مشکلات و درد مردم بوده است.