معین‌الدین سعیدی در واکنش به سخنان محمدجواد لاریجانی، به پایگاه خبری "رویداد۲۴" گفت:

اظهارات آقای محمدجواد لاریجانی تفرقه‌افکانه بود. تعابیری که ایشان در مورد استان سیستان‌وبلوچستان به‌کار بردند، نشان از عمق ناآگاهی او دارد، آن‌هم در شرایطی که استان ما شرایط التهاب‌آمیزی را تجربه کرده و تازه داریم به سمت فضای آرام‌بخشی می‌رویم.

جواد لاریجانی «خودپیامبرپنداری» دارد

وی در ادامه افزود: آقای لاریجانی بر چه اساسی مسجد مکی که متعلق به مردم است و به هیچ فرد خاصی تعلق ندارد را به عنوان “مسجد ضرار” معرفی می‌کند و حرف از تخریب آن به‌میان می‌آورد؟! اظهارات نابخردانه آقای لاریجانی این ابهام را به‌وجود می‌آورد که ایشان خودپیامبرپنداری دارند و طرف مقابل را مصداق منافقین می‌دانند؟ این صحبت‌ها، عمق ناآگاهی و بی‌درایتی ایشان را نمایان کرد.

سعیدی ادامه داد: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکار‌های بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. با توجه به سوابقی که آقای لاریجانی داشته و همچنین روابطش با سفارتخانه‌های خارجی، امیدوارم که در دام استعمار پیر، کشور انگلیس نیفتد.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به‌هرحال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. سخنان اخیر آقای لاریجانی، واقعاً بازی در پازل دشمن است. خطاب به آقای لاریجانی می‌گویم اگر حرف‌زدن بلد نیستید دست‌کم حرف‌نزدن را یاد بگیرید.

 

  • منبع خبر : سنی‌آنلاین