رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه خواستار استعفای الهان عمر/ Ilhan Omar نماینده مسلمان کنگره این کشور به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی و لابی صهیونیست‌ها در واشنگتن شد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از رسانه‌ها، ترامپ تأکید کرد، الهان عمر یا باید استعفا دهد یا اینکه از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا کناره‌گیری […]

ترامپ خواستار استعفا و برکناری الهان عمر شدرئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه خواستار استعفای الهان عمر/ Ilhan Omar نماینده مسلمان کنگره این کشور به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی و لابی صهیونیست‌ها در واشنگتن شد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از رسانه‌ها، ترامپ تأکید کرد، الهان عمر یا باید استعفا دهد یا اینکه از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا کناره‌گیری کند.

اظهارات اخیر الهان عمر مبنی بر حمایت سیاستمداران این کشور از اسرائیل در قبال دریافت پول جنجال برانگیز شده است. وی نخستین زن محجبه در کنگره آمریکا و عضو حزب دموکرات اخیراً در توییتر اعلام کرده بود، لابی صهیونیستی آیپک/ AIPAC به سیاستمداران آمریکایی پول می‌دهد تا از اسرائیل حمایت کنند.

توییت مذکور الهان عمر سبب شد وی به شدت مورد هجمه لابی پرنفوذ صهیونیست‌ها در آمریکا قرار گیرد.

این در حالی است که مارک پوجان و پرامیلا جایاپال از رهبران جناح پیشرو در حزب دموکرات آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کردند: از الهان عمر سیاستمدار مسلمان و عضو سومالیایی‌تبار کنگره که به علت اظهارات ضد یهودی در کانون توجه‌ها قرار گرفته است، حمایت می‌کنیم.

در این بیانیه یادشده همچنین است: توصیهٔ دونالد ترامپ به الهان عمر برای استعفا از مجلس نمایندگان آمریکا، شرم‌آور است، ولی متأسفانه جای تعجب هم نیست.