متأسفانه در ماه محرم کليپ‌هايى در فضاى مجازى پخش مى‌شود که در آن افرادى در غلاف آدم در توهين و تهمت به همسران پاک پيامبر صلي الله عليه وسلم و خلفاى راشدين عر عر مى‌کنند و با اين کار تمام ارزش‌هاى دينى، اجتماعى و انسانى را زير پا مى‌گذارند. باز جاى تعجب است که مشتى […]

متأسفانه در ماه محرم کليپ‌هايى در فضاى مجازى پخش مى‌شود که در آن افرادى در غلاف آدم در توهين و تهمت به همسران پاک پيامبر صلي الله عليه وسلم و خلفاى راشدين عر عر مى‌کنند و با اين کار تمام ارزش‌هاى دينى، اجتماعى و انسانى را زير پا مى‌گذارند.

باز جاى تعجب است که مشتى از مردم حضور در این مجالس را عبادت و ثواب مى‌دانند و بى‌ادبان را تشويق مى‌کنند.

در سابق يزيديان در ماه محرم‌، تمام ارزشها را زير پا گذاشتند و خون پاکان را ريختند و وحدت امت اسلامى را بهم زدند، الآن به دنبال آنان برخى در همان صف ايستاده‌اند و همه ارزش‌ها را زير پا مى‌گذارند تا آبروى پاکان صدر اسلام را بريزند و وحدت مسلمانان را بهم زنند.

براستى که ستارگان خورشيد نبوت از پف هتاکان، خاموش و حتى کم نور نمى‌شوند
شمع حق را پف کنی تو ای عجوز هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز
کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی شود خورشید از پف منطمس

با نادانى اين افراد فاصله بين دو مذهب و در نتيجه شگاف بين ملت عزيز ايران ايجاد مى‌شود و…
انتظار جامعه اهل‌سنت ايران و جهان اسلام آن است که وزارت فرهنگ و ارشاد و مراجع عظام و روشنفکران دانشگاهى و صدا و سيماى ملى و دانشگاه تقريب مذاهب و مجمع تقريب مذاهب اسلامى اين گونه حرکات را بر مبناى آموزه‌هاى قرآن و نبوى و فتوى مقام معظم رهبرى به شدت محکوم کنند و مسئولين قضايى با هتاکان ماه محرم برخورد سريع و مضاعف بنمايند.

✍🏻 عبدالحکيم سيدزاده