سنت‌آنلاین| مراسم تجلیل از برترین‌های پنجمین دوره مسابقات قرآنی مکاتب شهر گُشت و حومه شامگاه دیروز يكشنبه ٢٩ اسفند ۱۴۰۰ با حضور مولانا سیدعبدالکریم حسین‌پور و سایر علما و اندیشمندان در مسجد جامع خواجهٔ شهر گشت برگزار شد. به گزارش سنت‌آنلاین، این مراسم بعد از نماز عصر روز گذشته با تلاوت قاری عبدالغفور سیدزاده (استاد […]

سنت‌آنلاین| مراسم تجلیل از برترین‌های پنجمین دوره مسابقات قرآنی مکاتب شهر گُشت و حومه شامگاه دیروز يكشنبه ٢٩ اسفند ۱۴۰۰ با حضور مولانا سیدعبدالکریم حسین‌پور و سایر علما و اندیشمندان در مسجد جامع خواجهٔ شهر گشت برگزار شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، این مراسم بعد از نماز عصر روز گذشته با تلاوت قاری عبدالغفور سیدزاده (استاد تجوید عین العلوم) آغاز گردید.
سپس حافظ محمدانور حسین‌بر (استاد شعبه حفظ دانش‌آموزیِ مسجد جامع خواجه)، آقای عبدالمجید حسین‌بر (عضو شورای اسلامی شهر گُشت) مولانا حافظ محمدامین حسین‌بر (مسئول دفتر امور مکاتب قرآنی شهر گُشت و حومه)، مولوی رشید‌‌احمد باهورزهی (مسئول دفتر امور مکاتب دانش‌آموزی سراوان بزرگ) و مولانا سیدعبدالکریم حسین‌پور (مدیر حوزه علمیه عین العلوم گُشت) به ترتیب به ایراد سخن پرداختند.


همچنین گروه ‌سرود قرآن آموزان شعبه حفظ دانش آموزی و حافظ اسماعیل حسین‌بر سرودهایی را اجرا کردند.
تجلیل از نفرات برتر این دوره از مسابقات و دعا پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.
گفتنی‌ست در این دوره از مسابقات که به همت دفتر امور مکاتب قرآنی شهر گُشت و حومه برگزار شده بود بیش از ۱۷۰ قرآن‌آموز از ۲۸ مکتب در دو بخش دخترانه و پسرانه و در رشته‌های حفظ، روخوانی، قاعده نورانی و آموزه‌های اسلامی به رقابت پرداختند که از ۵۰ قرآن‌آموز برتر در این مراسم تجلیل شد.