سنت‌آنلاین| مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود. محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امیرکبیر و در سایر استانها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت […]

سنت‌آنلاین| مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود. محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امیرکبیر و در سایر استانها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می گردد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم، محمد رمضانی فرد مدیر کل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص برگزاری مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مرحله اول دوره هفدهم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود. وی گفت: محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امیرکبیر و در سایر استانها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می گردد.

وی در خصوص منبع این مرحله از آزمون گفت: در مرحله اول، از ترجمه های رایج قرآن کریم آزمون به عمل خواهد آمد.

مدیر کل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند. وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آیین نامه طرح ارزیابی گفت: لازم است حافظان گرامی آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند تا در فرایند دوره با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

گفتنی است که آزمون های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می گردد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون