امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی اخیر در نزدیکی کلانتری ١٢ زاهدان را محکوم کردند. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن بیانیه‌ی شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم خبر انفجار در یکی از محلات شهر زاهدان باعث نگرانی شد. طبق اعلام مسئولین امنیتی، در […]

مولانا عبدالحمید انفجار تروریستی زاهدان را محکوم کردندامام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی اخیر در نزدیکی کلانتری ١٢ زاهدان را محکوم کردند.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن بیانیه‌ی شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خبر انفجار در یکی از محلات شهر زاهدان باعث نگرانی شد. طبق اعلام مسئولین امنیتی، در این انفجار چهار مأمور نیروی انتظامی مصدوم شده‌اند و به اموال و خانه‌های مردم خساراتی وارد شده است.

بنده ضمن محکوم نمودن این حادثه، اعلام می‌دارم هرگونه ایجاد ناامنی به ضرر کشور و مردم استان سیستان وبلوچستان است و جز خشنودی بدخواهان هیچ‌گونه منفعتی برای مردم ندارد.

پیگیری مطالبات‌ تنها از راه‌های مسالمت‌آمیز و با فعالیت‌های مدنی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و خشونت در هر حال مورد قبول و پذیرش جامعه نبوده و نخواهد بود.

(مولانا) عبدالحمید
امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان