شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور پیامی ترور ناجوانمردانۀ عالم برجستۀ پاکستان،‌ مولانا سمیع‌الحق را محکوم کردند و با شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار ابراز همدردی نمودند. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم «إنا لله وإنا إليه راجعون» خبر تکان‌دهندۀ […]

پیام تسلیت مولانا عبدالحمید درپی شهادت مولانا سمیع‌الحقشیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور پیامی ترور ناجوانمردانۀ عالم برجستۀ پاکستان،‌ مولانا سمیع‌الحق را محکوم کردند و با شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار ابراز همدردی نمودند.
به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله وإنا إليه راجعون»

خبر تکان‌دهندۀ ترور بزدلانۀ مولانا سمیع‌الحق در راولپندی پاکستان باعث حزن و اندوه بنده و اصحاب مدارس و علمای دینی در این دیار شد.
جناب مولانا سمیع‌الحق، یادگار عالم ربانی مولانا عبدالحق بود که از فضلای دارالعلوم دیوبند بودند و دارالعلوم حقانیه را در «اکوره ختک» بنیان‌گذاری کرده بودند. مردم پاکستان سال‌ها از خدمات علمی و سیاسی مولانا سمیع‌الحق بهره برده‌اند. تبحر علمی،‌ اعتدال و ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های این عالم حقانی و دلسوز بود.
امید است مسئولان امنیتی پاکستان در این برهۀ حساس قاتلان مولانا سمیع‌الحق را در اسرع وقت شناسایی و دستگیر کنند و به دست عدالت بسپارند تا وحدت مردم در این کشور حفظ شود و زمینه برای ناامنی‌های بیشتر فراهم نگردد.
بنده ضمن محکوم نمودن این حادثه، تسلیت و تعزیت خود را به علما و اصحاب مدارس پاکستان، شاگردان، همکاران، اعضای خانواده و عموم مردم پاکستان اعلام می‌دارم.
خداوند مولانا سمیع‌الحق را به آرزوی خود که همان موت با شهادت بود، رساند. الله تعالی درجات ایشان را در جنت بلند بفرماید و به بازماندگان اجر و صبر فراوان نصیب فرماید.

 (مولانا) عبدالحمید
امام جمعه اهل‌سنت زاهدان