نویسنده: ابومحمد بنی عمر توهین و اهانت به ارزش‌ها و شخصیات در هیچ دین و فرهنگی جایگاهی ندارد؛ هیچ دین و فرهنگی به توهین و فحش‌گوئی امر نمی‌كند. در قرآن از فحش دادن به بت‌های مشرکین ممانعت آمده است. جالب اینکه مشركین مكه در ایام محرم از انواع كارهای گندیده دست می‌كشیدند و حرمت ‌محرم […]

نویسنده: ابومحمد بنی عمر

توهین و اهانت به ارزش‌ها و شخصیات در هیچ دین و فرهنگی جایگاهی ندارد؛

هیچ دین و فرهنگی به توهین و فحش‌گوئی امر نمی‌كند. در قرآن از فحش دادن به بت‌های مشرکین ممانعت آمده است.

جالب اینکه مشركین مكه در ایام محرم از انواع كارهای گندیده دست می‌كشیدند و حرمت ‌محرم و ماه‌های حرام را پاس می‌داشتند. دزدی، چپاول، غارتگری،‌ كشتار، نزاع‌های قومی و دینی را كنار می‌گذاشتند.

توهین از سوی هر کس باشد، عمیق‌ترین زخم را بر قلب و ضمیر انسان‌های آزاد می‌گذارد.

توهین سنگین‌ترین جمله‌ای است که دل و دماغ انسان را می‌آزارد و پیامدهای زیانباری به دنبال دارد!

اما برخی افراد كم‌خرد و جاهل كه خود را طرفدار و جانفدای حضرت سیدنا حسین‌ رضی الله می‌دانند و سنگ محبت او را به سینه می‌كوبند،‌ تیر زهرآگین توهین به نخستین‌های اسلام را به قلب اهل‌سنت فرو می‌برند و به آن افتخار هم می‌کنند.

این افراد به كدامین مجوز به خود اجازه‌ی اهانت به یاران مقدس پیامبر خدا صلی الله علیه وسلم را می‌دهند؟ آیا از حضرت حسین یا پدر بزرگوار او مجوز توهین دارند؟ یا از ائمه بزرگواری مانند امام باقر، امام صادق و…؟ خیر، سیره‌ی روشن آن امامان بزرگوار سرشار از ایثار، جانفدایی و درس‌های ایمانی و اخلاقی است. آنان از

توهین و اهانت فرسنگ‌های فاصله داشتند كه برای پاسداری از كیان اسلام در خاك و خون غلطیدند.

از جانب حكومت هم مجوز توهین برای كسی صادر نشده كه با آن مجوز به مذهب یا دینی توهین بکند.

رأس حكومت و رهبری معظم بار بار فتوا صادر می‌كند و از توهین به مقدسات اهل‌سنت منع می‌كند. متاسفانه سخنان ایشان هم نادیده گرفته می‌شوند.
این افراد از چه كسی خط می‌گیرند؟ از چه منبعی تامین می‌شوند؟ مسلم است كه دست این افراد در كاسه یهود می‌چرخد.

آخر توهین برای چه هدفی و برای چه قیمتی؟ برای جذب نمودن طرفدارانی چند و هورا و هیاهو كشیدن چند نفر؟ برای خوشحال كردن عده‌ای و خون دل كردن اهل‌سنت جهان؟ سریال توهین به مقدسات اهل‌سنت ⁧تا که ادامه دارد؟

شایان‌ها این را بدانید:

جوانان غیور اهل‌سنت بیدارند. آنان مقدسات خود را از ناموس خود و حتی بالاتر از آن می‌دانند. فكر نكنید كه با نمایش چند بازی نمایشی فوتبال و ورزش‌های دیگر رهبران و فرزانگان خود را نادیده بگیرند. شاید برای طرفداری از سرخ پوشان، پیراهن سرخ‌رنگی بخرند، اما برای خلفای راشدین و صحابه رسول الله پپراهن قرمز رنگ شهادت را به تن خود می‌كنند.

جوانان اهل‌سنت جهت حمایت از خلفای راشدین تا زمانیكه آقای شایان بازیكن پرسپولیس هست، گردش را خط بكشند، تا اینكه این تیم از به كار گیری افرادی مثل این آقا دست بكشد و او را اخراج نماید… می‌طلبد كه در این زمینه كمپین‌های‌ حمایتی از خلفای راشدین و ازواج مطهرات پیامبر و صحابه رسول الله صلی الله علیه وسلم تشكیل شود. ائمه جمعه به بیان سوانح زندگانی آنان و دعوتگران به بیان فضایل و جایگاه واقعی آنان بپردازند. جوانان و فعالین مجازی به نشر زندگی و عملکرد طلائی آنان بزرگواران توجه کنند.

ناگفته نماند: هر توهین و اهانت هر اهانت کننده از مقام یاران رسول الله صلی الله علیه وسلم نمی‌كاهد كه محبت و جایگاهشان را در دل اهل‌سنت موج‌‌زن می‌كند. همواره شاهد بیداری دینی در میان جوانان و نوجوانان می‌شویم بحمدلله. از جمله محبت اصحاب پیامبر،‌ صحابه‌شناسی و تاسی از زندگانی آن بزرگواران و… .