شهید مولانا مجیب الرحمن انصاری سرمایهٔ بزرگ افغانستان در فراز و نشیب افغانستان خوش درخشید و در امتحان‌های سخت سربلند و سرخ‌رو درآمد. نه درباری حکومت سابق بود؛ بلکه منتقد سرسخت حکومت سابق و همراه و همگام و ناصح امارت اسلامی بودند. ترور مذهب دشمنان اسلام بوده و هست، ترور مذهب آمریکا و اسرائیل و […]

شهید مولانا مجیب الرحمن انصاری سرمایهٔ بزرگ افغانستان در فراز و نشیب افغانستان خوش درخشید و در امتحان‌های سخت سربلند و سرخ‌رو درآمد.
نه درباری حکومت سابق بود؛ بلکه منتقد سرسخت حکومت سابق و همراه و همگام و ناصح امارت اسلامی بودند.
ترور مذهب دشمنان اسلام بوده و هست، ترور مذهب آمریکا و اسرائیل و وابستگان آنان است.
قطعاً تمام مخالفان امارت اسلامی در ترور علمای سرشناس وشخصیت‌های برجسته و ماندگار افغانستان نقش داشته و دارند.
مسلمانان غیور و فهیم افغانستان و مردم آزادهٔ دنیا با این قتل‌ها و ترورهای زنجیره‌ای می‌دانند که بزرگترین تروریست جهان کفر و وابستگان آنان هستند که با سازماندهی یک معجون مرکب به نام داعش مجاهدین و دعوتگران را ترور می‌کنند.
داعش ماری دو سر است یک چهرهٔ آن پوشش ریش و جهاد و آداب اسلامی دارد و چهرهٔ دیگر آن چهرهٔ کفر، تخریب، فساد و تباهی در جهان اسلام است.
ترور مذهب بزدلان، منافقان و شیادان در طول تاریخ بوده و هست.
مذهب مؤمنان شیرمرد و دلیران امارت اسلامی جهاد است و جهاد!
حضرت عمر رضی‌الله‌عنه امیر المؤمنین جهان اسلام از این همه آرزوهای مرغوب و لذیذ، از جمله لذت‌های حکمرانی و تداوم حکومت و غیره تنها شهادت را آرزو می‌کند.

شهادت ہے مقصود مؤمن /**/ نه مال غنیمت نه کشور گشائی

مولانا مجیب‌الرحمن بعد از آن که چشمانش از وجود امارت اسلامی خنک شده بود و دلش از عدالت و امنیت امارت اطمینان یافته بود تنها شهادت را آرزو می‌کند و به آرزویش رسید.
خلاصه اینکه مولانا مجیب‌الرحمن انصاری برای خدا زیست و برای خدا جان داد.
اللهم اغفر خطیئته یوم الدین والحقه بالشهداء والصالحین واجعل له لسان صدق في الآخرین واجعله من ورثة جنة النعیم، وصلی الله علی خیر خلقه محمد و آله وصحبه اجمعین.

 

 عبدالحکیم سیدزاده