✅ کرونا خطرناک است؛ اما فوقش سبب مرگ مي‌شود آنهم براي اشخاصي که مرگ‌شان فرارسيده است و پس از آن عوارض ناگواري ندارد و حتي چنانچه به انسان مومني اصابت کند برايش شهادت است. ✅ خطرناک‌تر از کرونا ويروس‌هايي است که بعد از مرگ انسان را تباه مي‌کنند و در رنج مي‌اندازند و آن فاصله […]

✅ کرونا خطرناک است؛ اما فوقش سبب مرگ مي‌شود آنهم براي اشخاصي که مرگ‌شان فرارسيده است و پس از آن عوارض ناگواري ندارد و حتي چنانچه به انسان مومني اصابت کند برايش شهادت است.

✅ خطرناک‌تر از کرونا ويروس‌هايي است که بعد از مرگ انسان را تباه مي‌کنند و در رنج مي‌اندازند و آن فاصله گرفتن از ارباب و منعم‌ و دوري از کلام و دستورهاي قرآني و فرار از فرستاده او محمد صلوات الله عليه و در آغوش گرفتن شيطان و استقبال از روابط نامشروع و رو آوردن به تفکرات و خوي حيوانات و استهزاء از شعائر دين (قرآن، کعبه، نماز و …) است.

✅ عوارض و آسيب‌هاي اين يروس‌ها بعد از مرگ ظاهر مي‌شوند و آدم را مي‌سوزانند و هزار و يک بلا بر سرش مي‌ريزند، آنجا دارو و علاجي براي آن وجود ندارد.

✅ اي الله تو رحمان و رحيمي، مهرت از مادر صد برابر است به لطف و کرمت ما را از تمام ويروس‌هاي جسمي و اعتقادي و عملي حفاظت بفرما
✅ مومنان و پزشکاني که شهيد طاعون شدند مغفرت بفرما و به خانواده‌هايشان جايگزين بهتر و صبر بدون شکايت و اجر فراوان عنايت بفرما.

وصلي الله علي محمد وآله وصحبه.

✍🏻 عبدالحكيم سيدزاده