درپی درگذشت مولوی موسی رحیمی، یکی از علمای اهل سنت استان هرمزگان در بازداشتگاه اطلاعات سپاه بندرعباس، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور پیامی ضمن تسلیت گفتن به علما و مردم منطقه، مخصوصا خانواده‌ی ایشان، خواستار شفاف‌سازی مسئولان ذی‌ربط در خصوص این حادثه شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان، متن پیام ایشان […]

درپی درگذشت مولوی موسی رحیمی، یکی از علمای اهل سنت استان هرمزگان در بازداشتگاه اطلاعات سپاه بندرعباس، شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید با صدور پیامی ضمن تسلیت گفتن به علما و مردم منطقه، مخصوصا خانواده‌ی ایشان، خواستار شفاف‌سازی مسئولان ذی‌ربط در خصوص این حادثه شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله وإنا إليه راجعون»

خبر درگذشت ناگهانی یکی از علمای اهل سنت در بازداشتگاه اطلاعات سپاه بندرعباس که اهل شهرستان سیریک در استان هرمزگان است، باعث تأسف و تألم گردید.
مرحوم مولوی موسی رحیمی سال‌ها در کسوت امامت مسجد در شهرستان سیریک، منشأ خدمات دینی و فرهنگی در منطقه بوده است.
درگذشت این عالم بزرگوار در بازداشتگاه باعث نگرانی و پریشانی علما و عموم مردم منطقه شده است. انتظار می‌رود مسئولین ذی‌ربط در این خصوص ابهام‌زدایی و شفاف‌سازی کنند و تحقیق و تفحص لازم در این باره صورت بگیرد و نتیجه را اعلام نمایند.
بنده این ضایعه را محضر علما و عموم مردم منطقه، مخصوصا خانواده‌ی مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان از بارگاه الهی مغفرت تامه و علوّ‌ درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسألت دارم.

(مولانا) عبدالحمید
امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان