امارت اسلامی با حمایت اکثری ملت افغان روی کار آمده است. با انقلابی مهربانانه و بدون خون‌ریزی پدید آمده است که در تاریخ انسانیت کم نظیر است! اگر در به رسمیت شناختن حکومتى حمایت حداکثری ملت ملاک است پس الحمدلله امارت اسلامی بر تمام کشورهای جهان در این مسئله فائق است. طالبان آمریکای ظالم را […]

 امارت اسلامی با حمایت اکثری ملت افغان روی کار آمده است. با انقلابی مهربانانه و بدون خون‌ریزی پدید آمده است که در تاریخ انسانیت کم نظیر است!
اگر در به رسمیت شناختن حکومتى حمایت حداکثری ملت ملاک است پس الحمدلله امارت اسلامی بر تمام کشورهای جهان در این مسئله فائق است.
طالبان آمریکای ظالم را که دشمن اصلی ما است با ذلت فراری دادند و از همسایگی ما به آن سر دنیا راندند از این رو می‌طلبد که کشور ما به پاس جان‌فشانی طالبان در سرکوب کردن دشمن بى‌رحم، امارت اسلامی را به رسمیت بشناسد هر چند که شايد حب طالب ندارد اما بغض به آمریکا که دارد!
جای تعجب است که کشورهای اسلامی تمام کشورهای کفر را با وجود اسلام‌ستیزی به رسمیت شناخته و می‌شناسند اما از به رسمیت شناختن امارت اسلامی اباء دارند!
💫 چرا سران کشورهای اسلامی امارت را تایید نمی‌کنند مگر طالبان پشت پرده کفر و نفاق و طرح خون‌ریزی و فساد در جهان دارند یا آن که سران کشورهای اسلامی در پرده مشکل دارند و برده‌ی آمریکا هستند یا حداقل به جای عظمت الله، عظمت آمریکا چشم و گوش آنان را کور و کر کرده و بيم آمريکا آنان را بزدل نموده است!
امارت اسلامی را آسمان و زمین و فرشتگان به رسمیت می‌شناسند. إن شاء الله.
امارت اسلامی چون از آسمان به رسمیت شناخته شده است زمینیان با‌ آن مشکل دارند!
اگر امارت اسلامی دست از سیاست و حکم‌رانی آسمانی بکشد و به قانون زمینیان و مفاسد و مظالم آنان تن دهد همه‌ی زمینیان آن را به رسمیت می‌شناسند!
ای امارت اسلامی الگوی تو در نامهربانی زمینیان حکومت نبوی است که هیچ یک از حکومت‌های محلی و قدرت‌های بین‌المللی آن را به رسمیت نشناختند.
اصل به رسمیت شناختن خدای جهان است که مدیر و مدبر و همه کاره جهان اوست.

گر خدا دارى ز غم آزاد شو
از خيال بيش و کم آزاد شو
٭٭٭
هزار دشمنم ار مى‌کنند قصد هلاک
گـرم تو دوستى از دشمنان ندارم باک

✍🏻 عبدالحکيم سيدزاده/ مجلس علمى عين العلوم گُشت