وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد تیم استقلال به دلیل جبهه‌گیری علیه سخنان محمدجواد ظریف دربارهٔ حمایت از فلسطین، به حراست فدراسیون فوتبال احضار شد. به گزارش سنت‌آنلاین، رسانه‌های داخلی از احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد به دلیل واکنش وی به سخنان محمدجواد ظریف که گفته بود: «به دفاع از مردم فلسطین افتخار می‌کند» به […]

احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت تیم استقلال به حراست فدراسیون فوتبالوریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد تیم استقلال به دلیل جبهه‌گیری علیه سخنان محمدجواد ظریف دربارهٔ حمایت از فلسطین، به حراست فدراسیون فوتبال احضار شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، رسانه‌های داخلی از احضار وریا غفوری، بازیکن اهل‌سنت کرد به دلیل واکنش وی به سخنان محمدجواد ظریف که گفته بود: «به دفاع از مردم فلسطین افتخار می‌کند» به این خاطر «امروز همهٔ ما زیر فشار هستیم» خبر دادند.

وریا غفوری نیز خطاب به محمدجواد ظریف نوشته بود: «شما تحت فشار نیستید، در واقع مردم معمولی تحت فشار هستند» و مرتبه دیگر در جواب سؤال خبرنگاری از نوشته خود دفاع کرد و گفت: برخی از مسئولان با سخنان خود «به درد و زخم مردم نمک می‌پاشند».

گفتنی‌ست، احضار این بازیکن اهل‌سنت در صورتی رخ می‌دهد که مدتی پیش اهانت مستقیم شایان مصلح، بازیکن تیم پیروزی به مقدسات اهل‌سنت سرپوش گذاشته شد و هیچ واکنش مثبتی از طرف حراست فدراسیون ورزش در پی نداشت.