مولانا گرگیج در مراسم دیروز (١٩ بهمن ١٣٩٧) نماز جمعۀ آزادشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب، آن را برای وحدت و انسجام در کشور مؤثر دانست. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مولانا گرگیج، مولانا گرگیج در بخشی از سخنان‌شان به وقوع انقلاب اسلامی سال ٥٧ اشاره […]

استفاده از ظرفیت‌های اقوام و مذاهب در آبادانی کشور گامی مؤثر به شمار می‌رودمولانا گرگیج در مراسم دیروز (١٩ بهمن ١٣٩٧) نماز جمعۀ آزادشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب، آن را برای وحدت و انسجام در کشور مؤثر دانست.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مولانا گرگیج، مولانا گرگیج در بخشی از سخنان‌شان به وقوع انقلاب اسلامی سال ٥٧ اشاره کرد و گفت: در چهلمین سالگرد وقوع انقلاب اسلامی قرار داریم لازم است وحدت و انسجام خود را داشته باشیم و عدالت حقیقی بدون تبعیض برای همگان اجرا شود.

ایشان با بیان این که “انقلاب با پشتوانهٔ مردم به وقوع پیوست” تأکید کرد: انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت روی کار آمد؛ لذا رضایت مردم سرلوحه امور قرار گیرد و استفاده از شایستگان اقوام و مذاهب در صدر و اولویت برنامه‌های ما قرار بگیرد، زیرا در آبادانی کشور گامی مؤثر به شمار می‌رود.

ایشان با بیان این‌که نباید خودخواهی در بین مسئولین امر وجود داشته باشد افزود: مسئولین باید برای رضایت خداوند به مردم خدمت کنند و صبر و تقوا داشته باشند و از فساد و رشوه دوری کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت آزادشهر در ادامۀ سخنانش از مذاکرات صلح در افغانستان ابراز خورسندی کرد و به ملت افغان توصیه نمود: ملت افغانستان، سرنوشت کشورشان را خود به دست گیرند و آیندهٔ این کشور را به بیگانگان واگذار نکنند که با شکست مواجه خواهند شد، تمامی اقوام و مذاهب با صلح و سازش کنار یک‌دیگر قرار بگیرند و همه در اداره کشور سهیم باشند و متکی به خارج نباشند.