عیسی آذری، روحانی اهل‌سنت و امام جمعه روستای کورانه از توابع شهرستان ارومیه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ١٣٩٧) عیسی آذری امام جمعه روستای کورانه از توابع صومای برادوست ارومیه توسط نیروهای سپاه پاسداران […]

بازداشت یک روحانی اهل‌سنت در ارومیهعیسی آذری، روحانی اهل‌سنت و امام جمعه روستای کورانه از توابع شهرستان ارومیه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه (۱۷ بهمن ١٣٩٧) عیسی آذری امام جمعه روستای کورانه از توابع صومای برادوست ارومیه توسط نیروهای سپاه پاسداران پس از ضرب و شتم بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

یک منبع مطلع در این رابطه اضهار داشت: ماموستا عیسی آذری در حین سخنرانی در حالی بازداشت شده است که در رابطه با برخی مسایل فقهی و تاریخی اهل‌سنت، که به طور وارونه به اطلاع مردم رسانده شده، از اینگونه اطلاع‌رسانی‌ها شدیداً انتقاد کرده است.

گفته شده علی‌ٰرغم مراجعه‌ٔ خانواده‌ این روحانی بازداشت‌شده به مراکز امنیتی و قضایی ارومیه، تاکنون اطلاع دقیقی از محل نگه‌داری وی به دست نیامده است.