جنبش جهاد اسلامی از حصول توافق آرام سازی اوضاع در غزه تحت نظارت مصر خبر داد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی تلاش‌های مصر، بر سر توقف درگیری‌های در نوار غزه و آرام‌سازی اوضاع توافق حاصل شده است. جهاد اسلامی […]

توافق بر سر آرام سازی اوضاع در غزه تحت نظارت مصرجنبش جهاد اسلامی از حصول توافق آرام سازی اوضاع در غزه تحت نظارت مصر خبر داد.
به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی تلاش‌های مصر، بر سر توقف درگیری‌های در نوار غزه و آرام‌سازی اوضاع توافق حاصل شده است.
جهاد اسلامی بیان کرد که دشمن صهیونیستی از شب گذشته تا امروز بیش از ٨٠ موشک به سمت اراضی کشاورزی، خانه‌های فلسطینیان و پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه شلیک کرد و مقاومت فلسطین هم در پاسخ به این حملات و تجاوزات، بیش از ٣٠ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.
این جنبش افزود که در پی تماس‌های مصر، مقاومت فلسطین با آتش بس و آرام‌سازی اوضاع در غزه موافقت کرده است.
جهاد اسلامی تاکید کرد تا مادامی که رژیم صهیونیستی به این توافق پایبند باشد، مقاومت نیز پایبند خواهد بود، اما اگر توافق نقض شود، مقاومت با شدت بیشتری حملات علیه اراضی اشغالی را ازسرمی‌گیرد.