هیئت علمای عربستان سعودی روز یک‌شنبه (١٨/صفر/١٤٤٠= ٦/آبان/١٣٩٧) با انتشار بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونستی را از سوی هر کس و با هر شکلی را محکوم کردند. به گزارش سنت‌آنلاین بیانیۀ «هیئت علمای سعودی» به شرح ذیل می‌باشد: عادی‌سازی روابط به معنای مشروعیت بخشیدن به رژیم صهونیستی‌ست و مجوزی خواهد بود تا […]

هیئت علمای عربستان سعودی روز یک‌شنبه (١٨/صفر/١٤٤٠= ٦/آبان/١٣٩٧) با انتشار بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونستی را از سوی هر کس و با هر شکلی را محکوم کردند.

به گزارش سنت‌آنلاین بیانیۀ «هیئت علمای سعودی» به شرح ذیل می‌باشد:

عادی‌سازی روابط به معنای مشروعیت بخشیدن به رژیم صهونیستی‌ست و مجوزی خواهد بود تا این رژیم به کشتار بیشتر خواهران و برادران  فلسطینی ما در «فلسطین اشغالی» دست زده و جنایت‌های خود را ادامه دهند و به سازمان ملل و نهادهای غربی اجازه می‌دهد تا طرح‌های ناعادلانه در مورد فلسطین را پیش ببرند و رفتار برخی از کشورهای اسلامی و عربی آنچه که «معامله قرن» خوانده می‌شود را توجیه خواهد کرد و به مثابه بروز فاجعه‌ای خواهد شد که نه تنها فلسطین بلکه تمام جامعه اسلامی و مسلمانان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عادی‌سازی روابط با اسراییل از سوی هر کسی و به هر شکلی چه در قالب ملاقات‌های علنی و چه به صورت غیر علنی خیانت بزرگ به قدس شریف و آرمان‌های فلسطین و اجحاف در حق مردم این کشور است .

از همه مسلمانان جهان در هر کجا که هستند می‌خواهیم با محکوم کردن این اقدامات که خیانت به مسلمانان و به مثابۀ خنجری بر اصل اسلام و مسلمانان  است از تکرار آن جلوگیری کنند و همۀ کمک‌های مادی و معنوی خود را در این زمینه به کار گیرند.

تاکید می‌کنیم که سرزمین‌های اشغالی متعلق به فلسطین به پایتختی قدس شریف است و اسراییل تنها یک رژیم اشغالگر محسوب می‌شود که سرزمین‌های فلسطینی را به اشغال خود درآورده است .

مجاهدین فلیسطینی ما به شما بشارت پیامبر اسلام صلی الله علیه وسلم  را یادآور می‌شویم که فرمودند: «لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي ظَاهِرِينَ عَلَى الْحَقِّ، لَا يَضُرُّهُمْ مَنْ خَذَلَهُمْ، حَتَّى يَأْتِيَ أَمْرُ اللهِ وَهُمْ كَذَلِكَ»؛ پیوسته گروهی از امتم به امر خداوند عمل خواهند کرد، کسانی که نصرت و یاری آنها را ترک نموده و با ایشان مخالفت کنند، ضرری به آنها نمی‌رسانند تا اینکه امرالله (قیامت) می‌آید و آنها همواره برمردم غالب و چیره‌اند.»