سنت‌آنلاین| نمایندهٔ مردم چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری امروز یک‌شنبه (۱۵ آبان ۱۴۰۱) در تذکری شفاهی با اشاره به حوادث جمعه‌های خونین زاهدان و خاش از تفاوت نحوهٔ مقابله با معترضین بلوچستان با سایر نقاط کشور انتقاد کرد و خواستار مجازات عاملین این جنایات در هر جایگاهی که هستند شد. به گزارش سنت‌آنلاین، معین‌الدین […]

سنت‌آنلاین| نمایندهٔ مردم چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری امروز یک‌شنبه (۱۵ آبان ۱۴۰۱) در تذکری شفاهی با اشاره به حوادث جمعه‌های خونین زاهدان و خاش از تفاوت نحوهٔ مقابله با معترضین بلوچستان با سایر نقاط کشور انتقاد کرد و خواستار مجازات عاملین این جنایات در هر جایگاهی که هستند شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، معین‌الدین سعیدی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت:
بلوچستان مظلوم پارهٔ تن ایران عزیز داغدار است.
آن از جمعهٔ خونین زاهدان و شهادت ده‌ها نمازگزار بی‌گناه و این از حادثهٔ جانگداز خاش!
احساسات مردم جریحه‌دار شده، مردمی که به تعبیر رهبری عزیز مرزداران غیور ایران هستند.
تا کنون یک نفر از مسئولین از پیش‌گاه مردم عذر خواهی نکرده؛ عاملین این حوادث تلخ در هر جایگاهی که هستند باید مجازات شوند.
سؤال اینجاست که چرا نحوهٔ مقابله با معترضین در این استان متفاوت است؟ در دیگر نقاط کشور گلوله‌های مشقی و پلاستیکی و در بلوچستان گلولهٔ جنگی.
بیش از یک‌سوم کشته‌شدگان ناآرامی کشور متعلق به بلوچستان بوده است؛ چرا؟
دشمن که کارش دشمنی است، پس هنر مسئولین کجاست؟ آبروی نظام را با چند مسئول نامسئول گره نزنید؛ آنانی که هم به مردم جفا کردند و هم به نظام؛ ندای مردم داغدار استان را بشنوید و از آنها دلجویی کنید.
اجازه ندهید غفلت بر وحدت غلبه کند و به دشمن بگویید که آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهد برد.