مولانا یارمحمد پناد خطیب این هفته (19 خرداد 1402) مراسم نماز جمعه چابهار ضمن انتقاد از وضعیت اسف‌بار بیمارستان چابهار با اشاره به موضوع فوتی اعلام کردن نوزاد زرآبادی گفت:

ماجرای فوتی اعلام کردن نوزاد در بیمارستان چابهار موضوعی واقعا بغرنج است مسئولان با توجه به وضعیت اسف‌بار بیمارستان چابهار معلوم نیست مسئولان درمانی و بهداشتی چابهار چکار می‌کنند.
دانش پزشکی پزشکان ما کجاست؟ یا واقعا دانش کافی ندارند یا اینکه مردم مظلوم ما را بلا تشبیه موش آزمایشگاهی فرض کردند که پزشکان بخواهند تجربه و معاینه خودشان را سر ما تکمیل کنند و کار پزشکی خودش را یاد بگیرد؟ یا اینکه دانش دارد اما کم کاری می‌کند و مبتلا به تقصیر هست.
اغلب کسانی که به بیمارستان و یا کلینیک مراجعه می‌کنند شکایت شان همین هست که ما پیش پزشک مراجعه می‌کنیم پزشک یک معاینه‌ی سطحی انجام می‌دهد و می‌گوید برای اینکه شما را بهتر معاینه کنم باید به مطب من مراجعه کنید. و مریض را وادار می‌کند که به مطب مراجعه کند.
چرا بیمارستان ما با وجود داشتن بسیاری از دستگاه‌ها اصلا کار گرفته نمی‌شوند و دارند فرسوده و از مدار خارج می‌شوند. دارو و درمان یک نیاز ضروری است. لازم است مسئولان رسیدگی کنند.

 

  • منبع خبر : شریعت‌آنلاین