پلیس انگلیس قصد دارد به منظور جذب بیشتر نیروهای زن مسلمان، لباس‌‌ تازه‌ای برای افسران مسلمان طراحی کند. به گزارش سنت‌آنلاین، ایکنا به نقل از اوت لوک ایندیا نوشت؛ پلیس انگلیس در صدد طراحی لباس تازه‌ای برای افسران زن مسلمان متناسب با سبک زندگی اسلامی است. هدف از این اقدام، جذب بیشتر زنان مسلمان در […]

پلیس انگلیس قصد دارد به منظور جذب بیشتر نیروهای زن مسلمان، لباس‌‌ تازه‌ای برای افسران مسلمان طراحی کند.
به گزارش سنت‌آنلاین، ایکنا به نقل از اوت لوک ایندیا نوشت؛ پلیس انگلیس در صدد طراحی لباس تازه‌ای برای افسران زن مسلمان متناسب با سبک زندگی اسلامی است.
هدف از این اقدام، جذب بیشتر زنان مسلمان در نیروی پلیس این کشور اعلام شده است.
آنجلا ویلیامز، معاون رئیس پلیس وست‌یورکشایر در این باره می‌گوید: این تصمیم بر اساس پیشنهاد یک افسر مسلمان گرفته شده و بخش مدیریت لباس نیروی پلیس آن را طراحی کرده است.
وی افزود: این لباس‌‌ها آزادتر و بلند‌تر و دارای آستین بلند هستند که با استقبال افسران زن مواجه شده است. ما اکنون تعداد بیشتری از این لباس‌ها تولید کرده‌ایم تا در آینده افرادی که تمایل دارند از آن استفاده کنند.
برای نخستین بار یکی از افسران پلیس بردفورد این لباس را امتحان کرده که بازخورد مثبتی در جامعه مسلمان این منطقه داشته است. بسیاری از واحدهای پلیس، به افسران زن مسلمان خود اجازه پوشیدن حجاب را داده‌اند.
به گفته خانم ویلیامز، این اقدام در جهت افزایش تعداد افسران پلیس از اقلیت‌های قومی سیاه پوست، آسیایی و همچنین اقلیت‌های قومی است. وی می‌افزاید: پلیس می‌خواهد اطمینان پیدا کند که نیروهایش نماینده تمام جوامعی هستند که به آنها خدمت می‌کند.