امام جمعه موقت مسجد جامع گشت (٢٧/مهر/١٣٩٧) خواهان آزادی بدون قید و شرط مدیر و مدرسان مدرسه دینی روستای قلمویی از توابع شهرستان سیریک شد. به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا عبدالرحیم حسین‌پور فعالیت‌های مدارس دینی اهل‌سنت را در راستای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مدیر و مدرسان مدرسه دینی قلمویی علیه نظام فعالیتی […]

مدیر و مدرسان مدرسه دینی روستای "قلمویی" بدون قید و شرط آزاد شوندامام جمعه موقت مسجد جامع گشت (٢٧/مهر/١٣٩٧) خواهان آزادی بدون قید و شرط مدیر و مدرسان مدرسه دینی روستای قلمویی از توابع شهرستان سیریک شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا عبدالرحیم حسین‌پور فعالیت‌های مدارس دینی اهل‌سنت را در راستای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مدیر و مدرسان مدرسه دینی قلمویی علیه نظام فعالیتی نداشتند؛ لذا ما خواهان آزادی بدون قید و شرط آن‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اشخاصی که خدمت به قرآن، حدیث و دین می‌کنند علیه نظام و کشور نیستند؛ بلکه از اسباب امنیت بیشتر برای کشور و نظام‌اند.

مولانا حسین‌پور در بخشی دیگر از سخنانش به ربوده شدن نیروهای مرزبانی اشاره کرد و افزود: از دیدگاه ما اشخاصی که در کشور و مرزها ناامنی و فساد ایجاد می‌کنند محکوم هستند.

گفتنی‌ست، مدیر و مدرسان مدرسه مذکور که توسط نیروهای امنیتی روز چهارشنبه (٢٥/مهر/١٣٩٧) بازداشت شدند از دانش‌آموختگان مدرسه دینی عین‌العلوم گشت هستند.