امام جمعۀ اهل‌سنت آزاد شهر حملۀ انتحاری به مقر نیروهای انتظامی چابهار را محکوم کرد. به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا محمدحسین گرگیج در مراسم نماز جمعۀ اهل‌سنت آزاد شهر (١٦/آذر/١٣٩٧) حملۀ انتحاری به مقر نیروهای انتظامی چابهار را محکوم کرد و این نوع اقدامات را مغایر با موازین شرعی و انسانی دانست. وی افزود: چابهار یک […]

مولانا گرگیج حملۀ انتحاری در چابهار را محکوم کردامام جمعۀ اهل‌سنت آزاد شهر حملۀ انتحاری به مقر نیروهای انتظامی چابهار را محکوم کرد.

به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا محمدحسین گرگیج در مراسم نماز جمعۀ اهل‌سنت آزاد شهر (١٦/آذر/١٣٩٧) حملۀ انتحاری به مقر نیروهای انتظامی چابهار را محکوم کرد و این نوع اقدامات را مغایر با موازین شرعی و انسانی دانست.

وی افزود: چابهار یک منطقۀ آزاد تجاری‌ست و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. چنین منطقه‌ای که قطب مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شود ناامن شود رشد اقتصادی منطقه و کشور با مشکلات جدی مواجه می‌گردد.

ناامنی و کاهش سرمایه‌گذاران در چابهار سبب رنجش مردم و مسئولین کشوری شده و از این نوع حرکات انتحاری حقی گرفته نمی‌شود، بلکه موجب تضییع حقوق می‌شود.

مولانا گرگیچ از تیراندازی به کولبران و حاملین گازوییل انتقاد کرد و گفت: از مسئولین امر می‌خواهیم جوانانی که جهت امر معاش، کولبری و یا چند لیتر گازوییل حمل می‌کنند هدف گلوله قرار نگیرند، زیرا باعث داغ‌دار شدن خانواده‌ آن‌ها می‌شود و انجام چنین رفتارهایی از نظر ما درست نیست.