سنت‌آنلاین| جامعهٔ مدرسین و طلاب عین العلوم گشت با صدور پیامی شهادت مولانا دکتر عادل‌خان مدیر جامعهٔ فاروقیه کراچی را به جامعهٔ بزرگ فاروقیه کراچی و تمام امت اسلامی تسلیت گفت و خواستار شناسایی جانیان و إعمال سزایشان شد. به گزارش سنت‌آنلاین، متن پیام این مرکز علمی به شرح ذیل است: 👇🏼   بسم […]

 

سنت‌آنلاین| جامعهٔ مدرسین و طلاب عین العلوم گشت با صدور پیامی شهادت مولانا دکتر عادل‌خان مدیر جامعهٔ فاروقیه کراچی را به جامعهٔ بزرگ فاروقیه کراچی و تمام امت اسلامی تسلیت گفت و خواستار شناسایی جانیان و إعمال سزایشان شد.

به گزارش سنت‌آنلاین، متن پیام این مرکز علمی به شرح ذیل است: 👇🏼

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

 

بار دیگر دستان پلید خفاشان خون‌آشام در پاکستان یکی دیگر از نخبگان این سرزمین و عالمی بزرگ، حق‌گو و مدافعی از مدافعان صحابه – رضی الله عنهم – را هدف جنایت سنگین خود قرار داد.

خبر ترور ناجوانمردانهٔ عالم فرهیخته، حضرت مولانا دکتر عادل‌خان مدیر جامعهٔ فاروقیهٔ کراچی و فرزند برومند شیخ‌الحدیث مولانا سلیم‌الله‌خان – رحمهما الله – جهانی را به تأسف و تألم فرو برد.

شهادت ایشان را به جامعهٔ بزرگ فاروقیهٔ کراچی و تمام امت اسلامی تسلیت عرض کرده و برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستاریم.

خداوند شهادت ایشان را به بارگاهش بپذیرد و راهش را بر رهروانش مستدام دارد و نعم البدل به جامعهٔ اسلامی عطا نماید.

از آنجایی که حفاظت و صیانت از علما و نخبگانِ جامعه از وظایف حکومت‌هاست، بر حکام پاکستانی لازم است که در أسرع وقت جانیان را شناسایی و دستگیر کرده به سزای اعمال ننگین‌شان برسانند و موضوع را با شفافیت تمام به اطلاع مردم برسانند.

 

جامعهٔ مدرسین و طلاب عین العلوم گُشت، بلوچستان، إیران

۲۳ صفر ۱۴۴۲ه‍.