در پی شهادت جانگداز مولانا سمیع الحق از علمای برجستهٔ اهل‌سنت پاکستان، مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور، مدیر حوزه علمیه عین العلوم گُشت و دبیر کل شورای هماهنگی مدارس اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در پیام تسلیتی مراتب همدردی خویش و جامعه مدرسین و طلاب عین العلوم را اظهار داشت. به گزارش سنت‌آنلاین، متن پیام ایشان به […]

در پی شهادت جانگداز مولانا سمیع الحق از علمای برجستهٔ اهل‌سنت پاکستان، مولانا سید عبدالکریم حسین‌پور، مدیر حوزه علمیه عین العلوم گُشت و دبیر کل شورای هماهنگی مدارس اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در پیام تسلیتی مراتب همدردی خویش و جامعه مدرسین و طلاب عین العلوم را اظهار داشت.

به گزارش سنت‌آنلاین، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون

ضایعه شهادت اسفناک حضرت مولانا سمیع الحق از علما و رهبران برجستهٔ پاکستان موجب تألم و تأسف همهٔ ما گردید.

ایشان عالمی توانا و مدیر یکی از بزرگترین مدارس دینی این کشور بود که عمر گرانمایهٔ خویش را در راه نشر دین و خدمت به مردم سپری نمود و به تربیت شاگردان زیادی همت گماشت و در دل میلیونها مسلمان پاکستانی و… جا داشت. امیدواریم خداوند متعال شهادت ایشان را به بارگاه خویش بپذیرید و قاتلانش را رسوا نماید.

بنده به نوبهٔ خود و به نمایندگی از جامعهٔ مدرسین و طلاب عین العلوم گُشت ضمن تسلیت به بازماندگان و شاگردان و مجموعهٔ بزرگ دارالعلوم حقانیه اکوره ختک، این ترور ناجوانمردانه را به شدت محکوم کرده و از مسؤولین پاکستان خواهانیم که در این باره روشنگری بیشتری نموده و هر چه سریعتر قاتلان ایشان را به دست عدالت بسپارند.

سید عبدالکریم حسین‌پور
مدیر حوزه علمیه عین العلوم گُشت، بلوچستان، ایران