مولانا سید عبدالحکیم سیدزاده در مراسم نماز جمعه   (٦/مهر/١٣٩٧) گشتِ سراوان، با انتقاد از اهانت به صحابه و امهات المومنین توسط بعضی افراد نابخرد این عمل را محکوم و آن را نشانه نفاق این افراد دانست. به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا سید عبدالحکیم سیدزاده در بخش پایانی سخنانش در مراسم نماز جمعه گشت با اشاره به […]

مولانا سید عبدالحکیم سیدزاده در مراسم نماز جمعه   (٦/مهر/١٣٩٧) گشتِ سراوان، با انتقاد از اهانت به صحابه و امهات المومنین توسط بعضی افراد نابخرد این عمل را محکوم و آن را نشانه نفاق این افراد دانست.

به گزارش سنت‌آنلاین، مولانا سید عبدالحکیم سیدزاده در بخش پایانی سخنانش در مراسم نماز جمعه گشت با اشاره به اهانت یک بازیکن در ماه محرم به خلفای ثلاثه و حضرت عایشه رضی‌الله‌عنها  اظهار داشت: ماه محرم ماه حرمت است باید حرمت‌ها حفظ شوند اما این افراد بی‌حرمتی می‌کنند.

فحش دادن در تمام ادیان حرام می‌باشد، اما جای تعجب است افرادی نادان بهترین انسان‌ها را دشنام می‌دهند و باز یه مشت آدم پای سخنان این انسان‌های نابخرد می‌نشینند و تشویق می‌کنند.

گلایه از آن فرد نیست گلایه از این مردم است. شما که دشنام گوش می‌کنید گنه‌کار می‌شوید.

مقام معظم رهبری فتوا دادند که: «توهین به مقدسات اهل‌سنت حرام است و کسی که به نام اهل تشیع به مقدسات اهل‌سنت توهین کند آن شیعه انگلیسی‌ست.»

حالا جای تعجب است که چه‌قدر شیعه انگلیسی در تهران زندگی می‌کند؟ چه‌قدر شیعه انگلیسی این شیعه انگلیسی را تشویق می‌کنند؟

مولانا عبدالحکیم همچنین با تشکر از نمایندگان اهل‌سنت افزود:  الحمدلله نمایندگان غیور اهل‌سنت به‌خصوص دکتر جلیل رحیمی با غیرت ایمانی از صحابه و امهات المومنین در صحن مجلس جانانه دفاع و شدیدا محکوم می‌کند.

حادثه اهواز بسیار وحشتناک بود

مولانا عبدالحکیم در بخشی از سخنانش به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: حادثه‌ای که در اهواز پیش آمد و بسیاری از سربازان کشور بی‌گناه کشته و زخمی شدند حادثه بسیار وحشتناک بود.

قطعا هر انسان ایران‌دوست و وطن‌دوست این را محکوم می‌کند و از نظر عقل، شرع و عرف این محکوم است.

کار بسیار نابه‌جا و پلیدی است و سؤال‌‌انگیز است، چه‌طور این افراد با این همه نیرو امنیتی در این جایگاه حساس ورود پیدا می‌کنند و سربازان را با خیال راحت در دقایقی طولانی به خاک و خون بکشند.