هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در یمن از کشته و زخمی شدن ٣٨ غیرنظامی در حملات توپخانه‌ای به یک مرکز پناهندگی آوارگان در ولایت حجه این کشور خبر داد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، «لیز گراندی»، هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در یمن با صدور بیانیه‌ای از کشته شدن ٨ غیرنظامی […]

کشته و زخمی شدن ٣٨ غیرنظامی در حملات توپخانه‌ای در یمنهماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در یمن از کشته و زخمی شدن ٣٨ غیرنظامی در حملات توپخانه‌ای به یک مرکز پناهندگی آوارگان در ولایت حجه این کشور خبر داد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از آناتولی، «لیز گراندی»، هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در یمن با صدور بیانیه‌ای از کشته شدن ٨ غیرنظامی و زخمی شدن ٣٠ غیرنظامی دیگر در حملات توپخانه‌ای به یک مرکز پناهندگی آوارگان در شهر «حراد» از توابع ولایت حجه در شمال غرب این کشور خبر داد.

گراندی در بیانیه خود بدون اشاره به هویت عاملان حمله فوق نوشته است: “حمله به غیرنظامیان تکان دهنده، وحشتناک و بی‌معنی است. تنها فاقدين وجدان به مناطق مسکونی حمله می‌کنند. این حمله نقض آشکار حقوق بشر است.”

وی، در پایان این بیانیه به ضرورت به کار گرفتن تمام تلاش توسط طرف‌های درگیری جهت خفاظت از جان غیرنظامیان تاکید و تصریح کرده است که هیچ چیز نمی‌تواند کشتار غیرنظامیان را توجیه کند.