یک کمپین جمع‌آوری کمک از سوی دو گروه مسلمان آمریکایی مبلغ ٨٠ هزار دلار برای نجات‌یافتگان تیراندازی مرگبار به کنیسه‌ای در پنسیلوانیا جمع آوری کرده است. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از ایسنا، این کمپین با نام «LaunchGood» در شش ساعت اولیه فعالیتش ٢٥ هزار دلار جمع کرد و یک روز بعد این مبلغ به […]

یک کمپین جمع‌آوری کمک از سوی دو گروه مسلمان آمریکایی مبلغ ٨٠ هزار دلار برای نجات‌یافتگان تیراندازی مرگبار به کنیسه‌ای در پنسیلوانیا جمع آوری کرده است.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از ایسنا، این کمپین با نام «LaunchGood» در شش ساعت اولیه فعالیتش ٢٥ هزار دلار جمع کرد و یک روز بعد این مبلغ به ٥٠ هزار دلار رسید و حالا هدفش جمع آوری ١٠٠ هزار دلار است.

این کمپین توسط دو گروه مسلمان آمریکایی به راه افتاده است.

این دو گروه در بیانیه‌ای اعلام کردند:‌ ما با خدا می‌خواهیم جواب شیطان را بدهیم همانطور که دینمان به ما آموخته است و پیام قوی رحم و شفقت را از این طریق ارائه کنیم.

روند جمع‌آوری کمک‌های مالی برای رسیدگی به نیازهای اولیه قربانیان این تیراندازی که ١١ کشته برجای گذاشت، شامل مراسم تدفین و پرداخت صورتحساب‌های درمانی صورت گرفته است.

این کمپین اعلام کرد: از از این روش، ما امیدواریم که پیام وحدت را ارسال کنیم، مبنی بر اینکه خشونت و انزجار در آمریکا جایی ندارد. ما برای احیا و برقراری حس امنیت و صلح برای جامعه یهودیان آمریکا که بدون شک بابت این تیراندازی شوکه شده‌اند، دعا می‌کنیم.