مسابقات حفظ قرآن کریم مکاتب قرآنی شهرستان چابهار، دیروز پنجشنبه (٢٥بهمن ١٣٩٧) در مسجد حضرت ابوذر غفاری چابهار برگزار شد. به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از ساحل‌نیوز، در این مسابقات ٧١ قرآن‌آموز از ١٤ مکتب قرآنی شهرستان چابهار در رشته‌های حفظ ده، پنج، دو و یک جزء قرآن کریم با یک‌دیگر به رقابت پرداختند. ﺩﺭ […]

مسابقات حفظ قرآن کریم مکاتب قرآنی شهرستان چابهار، دیروز پنجشنبه (٢٥بهمن ١٣٩٧) در مسجد حضرت ابوذر غفاری چابهار برگزار شد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از ساحل‌نیوز، در این مسابقات ٧١ قرآن‌آموز از ١٤ مکتب قرآنی شهرستان چابهار در رشته‌های حفظ ده، پنج، دو و یک جزء قرآن کریم با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ با حضور مولانا عبدالحکیم سیدزاده، معاونت آموزشی مدرسهٔ علوم دینی گشت و جمعی از اساتید جامعة‌الحرمین‌الشریفین چابهار از نفرات ﺑﺮﺗﺮ با اهدای ﺟﻮﺍﻳﺰﻱ ﻧﻔﻴﺲ، همراه با لوح سپاس تقدیر ﺷﺪ و همچنین از تمام شرکت کنندگان با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

در این دوره از مسابقات در بخش ۱۰ جزء محمد امین چاکری از مکتب حضرت ابوذر غفاری، رتبه اول، امیرحسین دینارزئی از مکتب حضرت ابوذر غفاری رتبه دوم، محمد سعیدی از مکتب اصحاب صفه جدگال آباد رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش ۵ جزء دانیال بری از مکتب انوار الفرقان کمب رتبه اول، طلحه چاردیواری از مکتب مسجد جامع رتبه دوم، یونس بلوچ از مکتب حضرت ابوذر غفاری رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش دو جزء عبدالله جدگال از مکتب حضرت یاسر عثمان آباد-رمین رتبه اول، عاصم آسکانی از مکتب انوارالفرقان کمب هم رتبه اول، عبدالرحمن بادفر از مکتب مسجد جامع رتبه دوم، ابوبکر دهقانی از مکتب اصحاب صفه رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش ۱ جزء عرفان معتمدی از مکتب حضرت ابوهریره و مصطفی اسفندیاری از مکتب اصحاب صفه جدگال آباد رتبه اول، عزیر اربابی از مکتب حضرت یاسر رضی‌الله‌عنه عثمان آباد/رمین رتبه دوم، محمد هاشم کاظمی از مکتب انوارالفرقان کمب و سعید جدگال از مکتب انوارالفرقان کمب رتبه سوم را کسب کردند.